گجت پوشیدنی اینتل، یک هواپیمای بدون سرنشین است!

در اوایل سال جاری بود که اینتل نیز به فکر ورود به دنیای گجت های پوشیدنی افتاد. اما اینتل قصد نداشت همچون گوگل یک عینک طراحی کند یا همچون شرکت های دیگر، به دنبال فن آوری های باشد که به فکر همه می رسد، بلکه اینتل به دنبال چیزی بود که به ذهن هیچ کسی […]

در اوایل سال جاری بود که اینتل نیز به فکر ورود به دنیای گجت های پوشیدنی افتاد. اما اینتل قصد نداشت همچون گوگل یک عینک طراحی کند یا همچون شرکت های دیگر، به دنبال فن آوری های باشد که به فکر همه می رسد، بلکه اینتل به دنبال چیزی بود که به ذهن هیچ کسی نمی رسید یا حداقل تا آن زمان نرسیده بود.

سرانجام اینتل اعلام کرد که در حال ساخت یک هواپیمای بدون سرنشین (Drone) می باشد که قصد دارد آن را به مچ شما ببندد! این هواپیمای بدون سرنشین، Nixie نام دارد و به یک دورین کوچک مجهز شده است و با تسمه ای که به آن متصل است، قادر خواهید بود آن را به مچ دست خود ببندید.

ابتدا این ایده به صورت یک عینک که قادر به پرواز بود، ارائه شد اما کارشناسان اینتل تصمیم گرفتند به خاطر مشکلاتی که ممکن است به وجود بیاید، آن را به یک مچ بند تغییر دادند تا استفاده از آن نیز آسان تر باشد.

Nixie از چهار پره ی کوچک بهره می برد که می تواند آن را به پرواز در بیاورد و از راه دور نیز کنترل می شود. یکی از موارد آشکار استفاده از این گجت، به هنگام گشت و گذار می باشد که شما می توانید با استفاده از این هواپیمای بدون سرنشین، حرکات خود را در مکان هایی خاص در نظر بگیرید..

البته اینتل هنوز در حال کر بر روی این گجت می باشد اما طبق اطلاعاتی که منتشر شده است، در اوایل ماه نوامبر باید منتظر اخبار جذابی از Nixie باشیم.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال