گجت پوشیدنی مخصوص ایکس باکس وان در سال 2015 عرضه خواهد شد؟

به نظر می رسد هیچ قسمتی از دنیای تکنولوژی از دست سیستم ها و گجت های پوشیدنی در امان نمانده است و نخواهد ماند! حال نوبت به کنسول نسل هشم مایکروسافت، ایکس باکس وان، است تا طعم گجت های پوشیدنی را بچشد. این شایعات در پی خبری که به تازگی اعلام شده است منتشر شد. […]

به نظر می رسد هیچ قسمتی از دنیای تکنولوژی از دست سیستم ها و گجت های پوشیدنی در امان نمانده است و نخواهد ماند! حال نوبت به کنسول نسل هشم مایکروسافت، ایکس باکس وان، است تا طعم گجت های پوشیدنی را بچشد.

این شایعات در پی خبری که به تازگی اعلام شده است منتشر شد. طبق این خبر، مایکروسافت در حال کار بر روی چندین وسیله ی پوشیدنی مختلف است که یکی از انها، یک دستبند دنبال کننده ی سلامتی می باشد که موقع ورزش می تواند ورزشکاران را همراهی کند. حال به نظر می رسد یکی از این وسیله های پوشیدنی، یک دستبند می باشد که به کنسول نسل هشتم مایکروسافت مربوط می شود.

Joe Officer در این رابطه اعلام کرده است :

“همه روزه شاهد رشد تکنولوزی های جدید و ظهور دستگاه های مختلف در این زمینه هستیم. حال نوبت مایکروسافت رسیده است تا وارد این عرصه شده تا دستگاه های مختلف خود را در این زمینه، معرفی کند. این دستگاه ها می توانند موارد زیادی را بر روی نمایشگر خود نشان دهند که از جمله ی آنها ضربان قلب بازیکن می باشد. همچنین از آنها می توان به هنگام ورزش استفاده کرد اما مهم ترین نکته، این خواهد بود که احتمالا، تمامی دستگاه هایی که مایکروسافت طراحی خواهد کرد، به گونه ای به ایکس باکس وان متصل خواهند شد…”

اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، شما قادر خواهید بود تا اطلاعات زیادی را بر روی این دستبند ها مشاهده نمایید. به عنوان مثال می توانید به هنگام وارد شدن به حساب کاربری خود در ایکس باکس لایو، اطلاعات حساب کاربری خود را مشاهده نمایید.

البته هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با این دستبند ها منتشر نشده است و تمامی اخبار در حاله ای از شایعات به سر می برند اما ساخت و عرضه ی آنها در انگلستان و آمریکا، قطعی می باشد.

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال