گلکسی فولد 2 سامسونگ قیمت کمی دارد

شرکت سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی فولد را در اوایل سال 2019 معرفی کرد. محصولی که پرچمدار محسوب شده و با طراحی انعطاف پذیر نظر هر فردی را به خود جلب کرد. گلکسی فولد به صورت یک کتاب بوده و افراد می توانند با باز کردن نمایشگر آن همچون تبلت به استفاده این دیوایس بپردازند. حال […]

شرکت سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی فولد را در اوایل سال 2019 معرفی کرد. محصولی که پرچمدار محسوب شده و با طراحی انعطاف پذیر نظر هر فردی را به خود جلب کرد.

گلکسی فولد به صورت یک کتاب بوده و افراد می توانند با باز کردن نمایشگر آن همچون تبلت به استفاده این دیوایس بپردازند. حال گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می دهد سامسونگ در پی توسعه مدل ارزان قیمتی برای نسل جدید گلکسی فولد است.

براساس شایعات منتشر شده، گلکسی فولد 2 دارای طراحی تاشو همچون یک گوشی هوشمند تاشو قدیمی است. این گوشی هوشمند قیمتی کمتر از 1000 دلار داشته و یک مدل 2 در 1 با قیمت 850 دلاری محسوب می شود.

احتمالا این دیوایس به پردازنده اسنپدراگون 865 و حافظه رم 8 گیگابایتی مجهز است. این مشخصات موجب شده تا سامسونگ قیمت پایین تری را نسبت به نسل اول شرکت کره ای به کار گیرد.

گلکسی فولد 2 به سیستم عامل اندروید 10 کیو با رابط کاربری One UI 2.0 مجهز است و دوربین عقب سه گانه 108 و 48 مگاپیکسلی دارد. اطلاعات کافی درباره نسل بعدی گلکسی فولد منعطف در دست نیست و انتظار داریم بزودی یعنی اوایل سال 2020 جزئیات کافی منتشر شود.

گزارش ها می گوید شرکت سامسونگ بهار 2020 نسل بعدی گلکسی فولد را معرفی خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال