گلکسی S6 میزبان اپلیکیشن‌های مایکروسافت خواهد‌بود

براساس اخبار منتشر شده در کنفرانس جهانی موبایل ، ظاهرا دو شرکت بزرگ دنیای تکنولوژی، مایکروسافت و سامسونگ جنجال بر سر حق امتیاز اندروید را پایان داده و قرار است، اپلیکشین‌های مایکروسافت نظیر Skype ، Onedrive و One Note ، به‌صورت پیش‌فرض روی “گلکسی اس 6” نصب شده باشند تا کاربران بتوانند به راحتی از […]

براساس اخبار منتشر شده در کنفرانس جهانی موبایل ، ظاهرا دو شرکت بزرگ دنیای تکنولوژی، مایکروسافت و سامسونگ جنجال بر سر حق امتیاز اندروید را پایان داده و قرار است، اپلیکشین‌های مایکروسافت نظیر Skype ، Onedrive و One Note ، به‌صورت پیش‌فرض روی “گلکسی اس 6” نصب شده باشند تا کاربران بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده‌کنند.

سامسونگ فولدری با نام مایکروسافت در صفحه اصلی “اس 6” قرار داده و اپلیکشین های مایکروسافت درون آن قرار گرفته اند که این اقدام سامسونگ در نوع خود جالب توجه است.

نکته جالب بعدی اینجاست، که هنوز از Office  در این گوشی خبری نیست و کاربرانی که پرچمدار جدید سامسونگ را خریداری می‌کنند از 115 گیگابایت فضای ذخیره سازی در OneDrive  بهره‌مند خواهند شد.

همکاری این دو رقیب دیرینه قطعا برای شخص سوم یعنی گوگل زنگ خطری خواهد بود و باید دید گوگل با این همکاری چگونه کنار خواهد آمد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال