گوشی های هوشمند آینده با امواج فراصوت کار می کنند

“جس لی” یکی از مهندسان سابق شرکت اپل موفق به ابداع حسگر جدیدی شده است که از امواج مافوق صوت برای شناسایی برخورد دست با بدنه گوشی بهره می برد. با وجود این حسگر دیگر به دکمه های روشن و خاموش و کنترل صدا نیازی نمی باشد . شرکت سنتونس با همکاری شرکتهای ایسوس و […]

“جس لی” یکی از مهندسان سابق شرکت اپل موفق به ابداع حسگر جدیدی شده است که از امواج مافوق صوت برای شناسایی برخورد دست با بدنه گوشی بهره می برد. با وجود این حسگر دیگر به دکمه های روشن و خاموش و کنترل صدا نیازی نمی باشد . شرکت سنتونس با همکاری شرکتهای ایسوس و تنسنت تعداد محدودی از این گوشی های هوشمند را مخصوص دوستداران بازیهای ویدئویی تولید و عرضه نموده اند.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، مدیر شرکت سنتونس حسگر مذکور را دارای قابلیت انعطاف زیاد در شناسایی تماس دست با بدنه معرفی کرده است ، به این صورت که حسگر در سطح پشتی هر نوع ماده سازنده گوشی اعم از فلز ، پلاستیک و .. قرار بگیرد با تماس دست عمل خواهد کرد. از جمله مزایای این ابداع تغییر ضخامت گوشی با حذف دکمه های جانبی می باشد. تغییراتی که به منظور تعبیه این حسگر در گوشی های هوشمند مورد نیاز است شامل پردازنده جدید با قابلیت شناسایی برخورد دست با بدنه می باشد. بعلاوه به کار گیری تراشه هایی که ارسال امواج فراصوت را امکان پذیر کنند. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال