گوشی گلکسی C7 Pro سامسونگ در TENAA رویت شد

بنا بر اخباری که پیش از این شنیده می‌شد قرار بود گوشی گلکسی C9 Pro سامسونگ در اواخر سال میلادی جاری در کنار C7 Pro به صورت رسمی معرفی شود تا اینکه در اواخر مهرماه گلکسی C9 Pro رسماً رونمایی شد اما معرفی گلکسی C7 Pro به تعویق افتاد و به ابتدای سال آینده میلادی […]

بنا بر اخباری که پیش از این شنیده می‌شد قرار بود گوشی گلکسی C9 Pro سامسونگ در اواخر سال میلادی جاری در کنار C7 Pro به صورت رسمی معرفی شود تا اینکه در اواخر مهرماه گلکسی C9 Pro رسماً رونمایی شد اما معرفی گلکسی C7 Pro به تعویق افتاد و به ابتدای سال آینده میلادی موکول شد.

حال رگلاتوری چینی TENAA تصویر این گوشی با شماره مدل “SM-C7010” را به همراه برخی مشخصات فنی آن منتشر کرده است.

از نظر ظاهری باید گفت که Galaxy C7 Pro با طراحی دوباره خطوط آنتن در مقایسه با  C9 Proارائه خواهد شد. علاوه بر این بدنه تمام فلزی محصول جدید سامسونگ از دکمه فیزیکی “هوم” به همراه سنسور اثرانگشت در جلو نیز برخوردار خواهد بود.

مشخصات فنی دستگاه شامل نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی و دو سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین برای عقب و جلو است. همچنین بهره‌مندی از جیپست اسنپ‌دراگون 626، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز از دیگر مشخصات این گوشی خواهد بود. گفتنی است Galaxy C7 Pro به‌صورت پیش‌فرض از اندروید 6.0.1 بهره برده و در ابتدا تنها برای کاربران چینی عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال