گوگل به پزشکان در دسترسی به اطلاعات بیماران کمک میکند

گوگل با ورود به بخش سلامت تلاش دارد تا اطلاعات بخش سلامت را به سرچ گوگل بیاورد. کارکنان بخش سلامت این شرکت که به تازگی تاسیس شده است توضیحات کاملی را در مورد کارکرد این بخش در آلفابت ارائه داده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget […]

گوگل با ورود به بخش سلامت تلاش دارد تا اطلاعات بخش سلامت را به سرچ گوگل بیاورد. کارکنان بخش سلامت این شرکت که به تازگی تاسیس شده است توضیحات کاملی را در مورد کارکرد این بخش در آلفابت ارائه داده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget ، سرویس سلامت گوگل قرار است کمک کند تا اطلاعات مربوط به بیماران و پزشکان معالج آنها به راحتی جستجو شود.بدین ترتیب پزشکان به راحتی میتوانند به سوابق مورد نیاز دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال یک پزشک میتواند با جستجوی عدد 87 اطلاعات مربوط به بیمار 87 ساله خود را بدست آورد بدون اینکه نام بیمار خود را وارد کند. گوگل حتی پا را فراتر نهاده و قصد دارد تا اطلاعات پروازی را نیز به این بخش سلامت اضافه کند.

به نظر میرسد تیم جستجوی گوگل در ارائه خدمات این بخش دچار تردید بوده اند. به همین جهت تبلیغاتی در رابطه با این بخش گوگل شاهد نبوده ایم. دیوید فاینبرگ (David Feinberg) رئیس بخش سلامتی گوگل در گفتگو با CNBC در مورد نحوه کارکرد این بخش توضیح داده و گفته است : کارمندان این بخش در تلاش هستند تا کارکرد این پلتفرم را بطور مطلوبی بهبود بخشند. اکنون زمان استفاده از این سرویس و قابلیت های آن هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال