گوگل و پروژه خداحافظی با CAPTCHA

شرکت گوگل برنامه ویژه‌ای را به مرحله اجرا درآورده است که موجب می‌شود تا با CAPTCHA یا همان وارد کردن کلمات در هم ریخته و عیجب و غریب در ابتدای ورود به سایت‌ها خداحافظی کنیم. به نقل از it world گوگل برنامه ویژه‌ای برای تولید سیستم جدیدی دارد که می‌تواند به صورت رسمی CAPTCHA را […]

شرکت گوگل برنامه ویژه‌ای را به مرحله اجرا درآورده است که موجب می‌شود تا با CAPTCHA یا همان وارد کردن کلمات در هم ریخته و عیجب و غریب در ابتدای ورود به سایت‌ها خداحافظی کنیم.
به نقل از it world گوگل برنامه ویژه‌ای برای تولید سیستم جدیدی دارد که می‌تواند به صورت رسمی CAPTCHA را از میان صفحات اینترنتی حذف کند.
بنا به اعلام گوگل این فرایند بسیار ساده خواهد بود و به صورت مستقیم از کاربر خواسته خواهد شد تا بگوید که روبات است یا خیر.
گوگل معتقد است که برای مدت بیش از اندازه طولانی از CAPTCHA استفاده شده است و امروزه سیستم‌های هوش مصنوعی مشکل چندانی با خواندن این کلمات در هم ریخته نخواهند داشت و می‌توانند در بیش از ۹۰ درصد موقع این کلمات را رمزگشایی کرده و به سایت وارد شوند و به همین دلیل نیز بهتر است مستقیم از کاربر بپرسیم که آیا روبات است یا خیر؟
این سیستم می‌تواند با تحلیل کلیک‌ها و رفتارهای کاربر در چند ثانیه پیش و یا پس از ورود به سایت از انسان بودن او اطمینان حاصل کند که این امر می‌تواند برای کاربران وب‌سایت‌های اینترنتی به عنوان خلاصی از پروسه اعصاب‌خردکن CAPTCHA باشد.

لینک کوتاه | منبع: به روز رسانی

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال