گوگل پلاس با حذف الزامی بودن نام واقعی، با آغوش باز از یوتیوب استقبال می کند

همواره یک رابطه دوستی و یا نفرت بین گوگل پلاس و کاربران اینترنت وجود دارد. بعضی از افراد بسیاری از ارزش ها را در گروه ها، پاتوق ها و ابزار عکس پیدا می کنند. برخی دیگر آن را به منزله یک تاکتیک قوی تلقی می کنند که شما را به دنیای گوگل+ وادار می کند. یکی از […]

همواره یک رابطه دوستی و یا نفرت بین گوگل پلاس و کاربران اینترنت وجود دارد. بعضی از افراد بسیاری از ارزش ها را در گروه ها، پاتوق ها و ابزار عکس پیدا می کنند. برخی دیگر آن را به منزله یک تاکتیک قوی تلقی می کنند که شما را به دنیای گوگل+ وادار می کند. یکی از بزرگ ترین مسائلی که همواره وجود داشت این بود که شما برای فعالیت در گوگل پلاس نیاز به نام واقعی داشتید ( یا دست کم نام هایی که واقعی به نظر می رسند). اما اکنون گوگل در حالی این سیاست را لغو کرده که شاید مهم ترین دلیل این کار، درخواست بیشمار کاربران در تاپیک های یوتیوب بوده است.

تغییر جدید به این معنی است که شما می توانید از هر نامی که می خواهید استفاده کنید و حتی می توانید از نام کاربری قدیمی یوتیوب خود در گوگل استفاده کنید.

این اقدام حدس و گمانی را به دنبال داشت که شاید گوگل دارد از G+ دور می شود. مدیر گوگل+، Vic Gundotra اخیرا این شرکت را ترک کرده است و دلیل این استعفا، این بود که گوگل خیلی کم به دنبال جلوگیری از شبکه های اجتماعی می باشد. این تا حدودی عجیب یه نظر می رسد زیرا گوگل+ در برخی محافل بسیار محبوب شده است و گوگل+ بیش از هر چیز دیگری کمک می کند که خدمات متنوع گوگل از قبیل برخی برنامه های محبوب گوگل مانند هنگ آوت با یکدیگر پیوند داشته باشند.

لری پیج ادعا کرده است که گوگل پلت فورم خود را رها نخواهد کرد. اما این حرف الزاما به این معنی نیست که گوگل زیاد بر گسترش و کارب بر روی آن پافشاری خواهد کرد. همچنین برنامه جدید عکس آندروید از گوگل+ حذف شده است و حدس و گمانی وجود داشت که برنامه جدید گوگل کمرا بیشتر با G+ یکپارچه خواهد شد، اما شاید هم چنین اتفاقی نیافتد.

در هر حال باید منتظر ماند و دید این تغییرات گسترده در سرویسهای گوگل که همواره در طول سالهای گذشته شاهد آن بوده ایم، ما را به کجا خواهد برد.

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال