گوگل کروم بالاخره اینترنت اکسپلورر را پشت سر گذاشت

بالاخره برای اولین بار تلسم مرورگر مایکروسافت یعنی اینترنت اکسپلورر توسط مرورگر محبوب گوگل کروم شکسته شد. در آخرین بررسی های انجام گرفته توسط شرکت Adobe، گوگل کروم با ضریب نفوذ 31.8 درصد استفاده در میان کاربران کامپیوترها و نوت بوک ها، اینترنت اکسپلورر را با 30.9 درصد به رتبه ی دوم برده است و […]

بالاخره برای اولین بار تلسم مرورگر مایکروسافت یعنی اینترنت اکسپلورر توسط مرورگر محبوب گوگل کروم شکسته شد.

در آخرین بررسی های انجام گرفته توسط شرکت Adobe، گوگل کروم با ضریب نفوذ 31.8 درصد استفاده در میان کاربران کامپیوترها و نوت بوک ها، اینترنت اکسپلورر را با 30.9 درصد به رتبه ی دوم برده است و پس آن نیز، مرورگر اپل یعنی سافاری با 25 درصد در مقام سوم پر استفاده ترین مرورگرهای دنیا قرار گرفته است.

البته گفتنیست در مرورگرهای موبایل و تبلت، با وجود آیپد ها و آیفون ها که همگی از سافاری بصورت پیشفرض استفاده میکنند، اپل با 59.1 درصد پیشتاز رقابت است. پس از آن نیز مرورگر پیشفرض آندروید با 20.3 درصد و کروم موبایل با 14.3 درصد در مقام های دوم و سوم قرار گرفته اند.

اما وضعیت برای فایرفاکس چندان خوب نبوده و با افت قابل ملاحظه ای، از 20 درصد در سه سال پیش به 8.7 درصد استفاده در سال 2014 رسیده است. کارشناسان شرکت Adobe دلیل این امر را عدم توجه کافی فایرفاکس به بخش موبایل می دانند.

لینک کوتاه | منبع : theinquirer

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال