گوگل کروم ورژن 40 برای اندروید عرضه شد: نگاهی به امکانات جدید

شرکت گوگل، تنها یک روز بعد از به رورسانی مرورگر “کروم” برای سیستم عامل iOS، نسخه ی 40 این مرورگز محبوب را نیز برای سیستم عامل اندروید منتشر کرد! این به روزرسانی شامل به روز شدن بخش “اطلاعات صفحه” (Page Info) و تغییراتی در محتوای رابط کاربری و رفع باگ و بهبود های دیگر بوده است. البته […]

شرکت گوگل، تنها یک روز بعد از به رورسانی مرورگر “کروم” برای سیستم عامل iOS، نسخه ی 40 این مرورگز محبوب را نیز برای سیستم عامل اندروید منتشر کرد! این به روزرسانی شامل به روز شدن بخش “اطلاعات صفحه” (Page Info) و تغییراتی در محتوای رابط کاربری و رفع باگ و بهبود های دیگر بوده است.

البته این به روزرسانی شامل اضافه شدن امکانات خیلی خاص نبوده، اما برخی اضافات کاربردی را شامل می باشد! از جمله مدیریت “بوک مارک” (Bookmark) جدید، نوار آدرس بزرگتر، میانبر بستن تمامی تب ها در تبلت ها و همچنین قابلیت بزرگ نمایی جدید.

شما می توانید این مرورگر به روز شده را از این لینک دریافت نمایید. دقت داشته باشید این به روز رسانی به صورت آهسته در مناطق مختلف منتشر می شود، بنابراین اگر هنوز در فروشگاه گوگل (Google Play) خود نمی توانید مرورگر خود را به روز کنید، اندکی صبر کنید؛ به زودی آن را دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال