یوتیوب اپلیکیشنی مخصوص کودکان منتشر می کند

یوتیوب در روز دوشنبه برنامه ای جدید مخصوص کودکان منتشر می کند. این برنامه که YouTube Kids نام دارد، سریال های تلوزیونی مخصوص کودکان به علاوه ویدیوهای که برای کودکان طراحی شده است را به نمایش می گذارد و به والدین اجازه می دهد که زمان مشخصی را برای بستن ویدیو مشخص کنند تا کودکان بیش […]

یوتیوب در روز دوشنبه برنامه ای جدید مخصوص کودکان منتشر می کند. این برنامه که YouTube Kids نام دارد، سریال های تلوزیونی مخصوص کودکان به علاوه ویدیوهای که برای کودکان طراحی شده است را به نمایش می گذارد و به والدین اجازه می دهد که زمان مشخصی را برای بستن ویدیو مشخص کنند تا کودکان بیش از اندازه سرگرم این برنامه نشوند.

این برنامه در ابتدا برای سیستم عامل اندروید عرضه می شود و هنوز اطلاعاتی از عرضه ی آن برای دیگر سیستم عامل ها منتشر نشده است. همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، منوی اصلی آن شامل برنامه های پربیننده و چهار آیکون موسیقی، فیلم و سریال، یادگیری و گشت و گذار می باشد. حتی برنامه های شبکه National Geographic که برای کودکان هم تهیه شده است، در بین آن ها دیده می شود.

YouTube_Kids_Screenshot.0

به گفته ی یوتیوب، آن ها درخواست های مکرری از والدین مبنی بر ارائه ی اپلیکیشنی جداگانه برای کودکان داشته اند و همین مسئله باعث شده تا این اپلیکیشن منتشر شود و در همین  راستا، در سالی که گذشت، برنامه های یوتیوب که مخصوص کودکان بوده حدود 200 درصد رشد داشته است. این برنامه که مخصوص کودکان زیر 13 سال منتشر می شود، طبق قانون محافظت از کودکان در آمریکا، باید اجازه ی والدین را مبنی بر دریافت دیتا از اینترنت برای کودکان بگیرد و والدین نقش مهمی در موفقیت این برنامه خواهند داشت.

هنوز مشخص نیست که یوتیوب از چه طریق ار این برنامه به دنبال سود آوری خود است که احتمال زیاد تبلیغات مخصوص به کودکان یکی از این موارد می شود. و همینطور به احتمال زیاد برنامه های دیگری هم از یوتیوب در آینده ی نزدیک شاهد خواهیم بود که به صورت اشتراک ماهیانه از کاربران مبلغی را دریافت می کنند. نظر شما در مورد سیاست های اخیر یوتیوب چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال