گوگل جنگ با کنسول های بازی را شروع کرد

گوگل با ارائه سرویس استریمی جدید که با تازگی منتشر کرده است امیدوار است تا جایگزینی برای کنسول های بازی شود. این سرویس که «پروژه استریم» نام دارد، به کاربران اجازه میدهد تا بازی ها را در گوگل کروم اجرا کنند. این پروژه به همراه یوبی سافت و بازی جدید این کمپانی فرانسوی یعنی اساسین […]

گوگل با ارائه سرویس استریمی جدید که با تازگی منتشر کرده است امیدوار است تا جایگزینی برای کنسول های بازی شود. این سرویس که «پروژه استریم» نام دارد، به کاربران اجازه میدهد تا بازی ها را در گوگل کروم اجرا کنند. این پروژه به همراه یوبی سافت و بازی جدید این کمپانی فرانسوی یعنی اساسین کرید: ادیسه آغاز شده است. عملکرد آن هم به این صورت خواهد بود که بازی ذکر شده روی سرورهای گوگل اجرا میشود و با اتصال به اینترنت شما میتوانید تجربه انلاینی از این بازی را انجام بدید.

همه ما میدانیم همواره چالش هایی در بحث استریم وجود دارد. طبق اخبار گوگل، این شرکت در تلاش است تا چالش های موجود در استریم را رفع کند. تنها از 3 روز دیگر کاربران محدودی میتوانند سری جدید Assassin’s Creed را در پروژه استریم جدید تجربه کنند.  این شرکت، محدودیت در تعداد گیمرها را مسئله اصلی پروژه سرویس استریمی میداند. یکی از چالش های بزرگ که وجود دارد برقراری بالانس در سکانس های پر گرافیک و روان بود رابط کاربری برای گیمرها می باشد.

گوگل بخوبی میداند که چه چند ثانیه توقف، خللی در تماشای ویدئو ایجاد نمیکند اما این ضعف برای گیمرهای حرفه ای به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست. شما کاربران تکنولوژی نیوز این را باید در نظر بگیرید که برای بازی با استریم گوگل، باید حداقل سرعت نت 25 مگابیت در ثانیه داشته باشید که برای کاربران ایرانی شاید دست نیافتنی باشد. اما خبر خوب این است که مدتی ست گوگل تعدادی از کارمندان سابق سونی را استخدام کرده است تا بتواند بطور جدی در دنیای بازی ها گام بردارد و رقیب جدیدی برای کنسول های بازی باشد.