تاریخ عرضه اولین گوشی تاشو سامسونگ در اسفند 97

سامسونگ قصد دارد نخستین تلفن هوشمند تاشوی خود را برای مصرف کنندگان سال آینده در ماه مارس (اسفند 97) عرضه کند. این شرکت همچنین قصد دارد تا Galaxy S10 با قابلیت 5G خود را با اولین گوشی هوشمند قابل انعطاف خود عرضه کند. این گوشی هوشمند که قابلیت تاشو را در اختیار کاربر قرار می […]

سامسونگ قصد دارد نخستین تلفن هوشمند تاشوی خود را برای مصرف کنندگان سال آینده در ماه مارس (اسفند 97) عرضه کند. این شرکت همچنین قصد دارد تا Galaxy S10 با قابلیت 5G خود را با اولین گوشی هوشمند قابل انعطاف خود عرضه کند. این گوشی هوشمند که قابلیت تاشو را در اختیار کاربر قرار می دهد، طراحی داخلی تاشو را نشان می دهد و صفحه ای با صفحه نمایش بزرگ 7.4 اینچی دارد که در حالت انعطاف پذیر قرار دارد.

نمایی از موبایل تاشوی سامسونگ | تکنولوژی نیوز

سامسونگ از هر گونه اعلام رسمی در مورد قیمت گوشی های تاشوی هوشمند خود در بازار خودداری کرده است، با این حال، شایعه شده است که این دستگاه ممکن است با قیمت 1،770 دلار (حدود 29 میلیون تومان فعلی!) ارزش داشته باشد. در ضمن روشن نیست که آیا این شرکت گوشی تاشوی هوشمندش را در سطح جهانی یا بازار محدودی آزاد خواهد کرد یا نه. انتظار می رود که این غول تکنولوژی، ممکن است در آینده در کنگره جهانی موبایل (MWC) که در ماه فوریه 2019 برگزار میشود، پیش از عرضه رسمی خود، موبایل تاشوی خود را در ماه مارس (اسفند 97) به بازار عرضه کند. بمحض اعلام تاریخ دقیق تر، آن را به اطلاع شما دوستداران اخبار تکنولوژی خواهیم رساند.