ورود ممنوع تاکسی‌های اینترنتی به فرودگاه امام خبرساز شد

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر از ممنوعیت ورود تاکسی ها به این فرودگاه رو داد «شهرام آدم نژاد» اعلام کرد که برای تاکسی ها شرایط اسب تری رو فراهم و برنامه ریزی کرده بودیم که از سوی راننده های تاکسی مورد قبول قرار نگرفت.  به گزارش ایسنا او گفته است: «از این […]

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر از ممنوعیت ورود تاکسی ها به این فرودگاه رو داد
«شهرام آدم نژاد» اعلام کرد که برای تاکسی ها شرایط اسب تری رو فراهم و برنامه ریزی کرده بودیم که از سوی راننده های تاکسی مورد قبول قرار نگرفت.  به گزارش ایسنا او گفته است: «از این پس حضور این تاکسی‌ها در فرودگاه ممنوع بوده و تلاش می‌کنیم اجازه فعالیت به آنها ندهیم.»البته در سخنان این مدیر عامل ابهاماتی وجود دارد که چه شرایطی واز سوی چه کسانی رعایت نشده است.از سوی دیگر نیز مدیران اسنپ و تپسی تا به حال واکنشی به این خبر نداده اند.
مدیر عامل فرودگاه
مدیر عامل فرودگاه در ادامه صحبت هایش افزوده که 1400 تاکسی در این مجموعه در حال فعالیت هستند،وبه 800 مسافر در روز خدات رسانی میکنند« این به ان معناست که حتی برای تاکسی‌هایی که رسما در فرودگاه هستند نیز باید شرایطی تعریف شود که بتوانند خدمت‌رسانی کنند.»
او همین مسئله را یکی از دلایل اصلی عدم اجازه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام ذکر کرده است.وی خبر از طراحی اپلیکیشنی که به زودی با حضور وزیر راه و شهر سازی بهره برداری خواهد شد را داد،گفته میشود در نظر گرفته شده که تا تمامی نیاز های مسافرین در این برنامه برطرف شود،این برنامه در تلاش است که با اراعه امکانات کلی به طور کل تمام نیاز های مسافرین را برطرف کند.
البته در این اپلیکیشن از حضور تاکسی ها حرفی زده نشده ولی تا جای ممکن قصد دارد تا به تمامی نیاز های ممکن مسافرین پاسخگو باشد.