«الو پست» راه اندازی خواهد شد

با امضای تفاهم نامه ای بین مدیر عامل شرکت ملی پست ایران و الوپیک، سرویس جدید «الوپست» راه اندازی می شود. حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در مراسم امضای تفاهم نامه با مهدی نایبی بنیانگذار الو پیک، ضمن ابزار خرسندی از ایجاد بستر توسعه همکاری های بخش دولتی با خصوصی، گفت: راه اندازی […]

با امضای تفاهم نامه ای بین مدیر عامل شرکت ملی پست ایران و الوپیک، سرویس جدید «الوپست» راه اندازی می شود. حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در مراسم امضای تفاهم نامه با مهدی نایبی بنیانگذار الو پیک، ضمن ابزار خرسندی از ایجاد بستر توسعه همکاری های بخش دولتی با خصوصی، گفت: راه اندازی سرویس الوپست، تکمیل زنجیره خدمات رسانی مطلوب تر را برای شهروندان در اقصی نقاط کشور به همراه دارد.

وی با اشاره به امضای این تفاهم نامه، افزود: در چارچوب این سرویس، شهروندان می توانند تنها با درخواست پیک، هر نوع بسته و پاکت خود را از محل سکونت یا کار، به سراسر کشور ارسال کنند.

نعمتی تصریح کرد: علاوه بر این، الوپست این قابلیت را دارد تا بسته ها و مرسولات خارجی شهروندان را نیز از مبدا مورد نظر مشتریان جمع آوری و به مقصد ارسال کند.

وی با تاکید بر اینکه قرارداد منعقد شده با الوپیک انحصاری نیست، افزود: سایر بخش ها و شرکت های خدمات رسان مشابه نیز می توانند با پست همکاری کنند و در این عرصه فعال باشند.

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در خصوص ظرفیت های این اپلیکیشن نیز گفت: این اپلیکیشن در نهایت اطمینان و با حفظ رعایت نکات امنیتی و امانتداری اطلاعات مشتریان با همکاری کارشناسان فنی دو طرف تهیه شده است.

وی در ادامه با تاکید به توان و ظرفیت بالای بخش خصوصی در گسترش خدمات، افزود: پیوند دو شرکت خدمات رسان پست و الو پیک در واقع نمایانگر استفاده از قابلیت های جوانان تحصیلکرده و صاحب ایده است.

معاون وزیر ارتباطات، تقویت هم افزایی دو شرکت برای تسریع و تسهیل در خدمت رسانی به مردم، تحقق هدف حمایت از کسب و کارهای نوین استآرتاپی و همچنین ایجاد ارزش افزوده در سطح شرکت ملی پست را از دیگر اهداف راه اندازی سرویس الوپست عنوان کرد.

مهدی نایبی بنیانگذار الو پیک نیز در این مراسم گفت: یکی از بهترین تجربیات ما راه اندازی این سرویس در راستای کمک به کسب و کارهای نوین اینترنتی، در مدتی کوتاه است، در حالیکه این تجربه در کشورهای دیگر نیاز به حدود دو سال زمان دارد.

وی افزود: بسیاری از مردم در بازار ما را به عنوان سرویس آنلاین جابجایی بسته می دانند، اما می خواهیم به پلت فرمی در گسترده وسیع تر، تبدیل شویم تا زمینه ساز تعامل دوسویه خدمات گیرندگان و خدمات دهنده ها باشیم.

نایبی تعامل مجموعه های خصوصی و دولتی را ثمربخش دانست و گفت: با تقویت این همکاری ها، خدمات سریع تر و چابک تر ارایه می شود خوشبختانه هر دو بخش دولتی و خصوصی به بلوغی رسیده است که برای سرویس دهی بهتر به کاربران، با یکدیگر همکاری کنند. جهت دیدن دیگر خبرهای داخلی حوزه فناوری، به صفحه اخبار فناوری و تکنولوژی ایران مراجعه نمایید.