تکمیل ظرفیت ایران خودرو 22 اردیبهشت 98 در 1 دقیقه !

سیرک ایران‎خودرو : تکمیل ظرفیت فروش ایران خودرو موجب عصبانیت دوباره مردم شد. پر شدن و اتمام ظرفیت ایران خودرو در 1 دقیقه ثابت میکند که اپلیکیشن هایی مانند دیوار و شیپور و باما موجب اختلال در بازار خودرو نشده اند و باید علت این اوضاع را در جایی دیگر جستجو کرد. شروع ثبت‌نام: ساعت […]

سیرک ایران‎خودرو : تکمیل ظرفیت فروش ایران خودرو موجب عصبانیت دوباره مردم شد. پر شدن و اتمام ظرفیت ایران خودرو در 1 دقیقه ثابت میکند که اپلیکیشن هایی مانند دیوار و شیپور و باما موجب اختلال در بازار خودرو نشده اند و باید علت این اوضاع را در جایی دیگر جستجو کرد.

شروع ثبت‌نام: ساعت ۱۰:۰۰
تکمیل ظرفیت: ساعت ۱۰:۰۱

چگونه باور کنیم تکمیل ظرفیت ایران خودرو در 1 دقیقه توسط مرم عادی اتفاق می افتد! در یک دقیقه کاربر حتی فرصت نمی‌کند کد ملیش را وارد کند. چه رسد به آدرس پستی و کدملی و منطقه شهرداری و شماره تماس و رفتن به درگاه و پرکردن اطلاعات پرداخت در درگاه و… این در حالیست که محدودیت های بسیاری نیز اعمال شده. مثل ثبت نام خرید خودرو برای هر کد ملی.

تکمیل ظرفیت ایران خودرو 22 اردیبهشت 98 در 1 دقیقه !

تکمیل ظرفیت ایران خودرو 22 اردیبهشت 98 در 1 دقیقه !

ایجاد شبکه توزیع دلالی توسط ایران خودرو

یکی از دلایل گرانی خودرو این است که ماشین با قیمت واقعی کارخانه هرگز به دست مشتری و به بازار نمی‌رسد و ژن خوب‌ها خودروها را به قیمت مد نظر خودشان وارد بازار می‌کنند. شیپور و دیوار هم نباشند، در جای دیگر این قیمت های نجومی تعیین میشود. وقتی ایران خودرو خودش بانی شبکه  زیر زمینی توزیع خودرو با قیمت نجومی در بازار توسط دلال ها است، چرا باید افزایش قیمت خودرو را گردن اپلیکیشن هایی مثل شیپور و دیوار و باما بیاندازیم؟

در حال حاضر کسی که نیاز به خرید یک خودروی داخلی دارد، مجبور است با هر قیمتی که در بازار اعلام میشود تن به خرید دهد حتی اگر آگهی‌های دیوار و شیپور و باما قیمت نداشته باشند. زیرا هرگز از طریق سایت ایران‌خودرو و سایپا قرار نیست خودرویی به قیمت واقعی به دستش برسد ( بخاطر پر شدن ظرفیت ایران خودرو در 1 دقیقه ). کاش یک پلتفرم آنلاین خرید و فروش ماکارونی و تن ماهی هم داشتیم که میشد گرانی یک‌شبه آنها رو ‌هم انداخت گردن پلتفرم‌ها. دوستان نظر شما راجع به تکمیل ظرفیت ایران خودرو در 1 دقیقه چیست؟ هر نظری دارید، در انتهای صفحه قسمت “دیدگاهتان را بنویسید” میتونین مطرح کنید.

یرای دیدن خبرهای دیگه مون به صفحه اخبار فناوری و تکنولوژی مراجع کنید.