قابلیت موزیک درون برنامه‌ای گوگل مپس و تب رفت و آمد جدید

گوگل قرار است یک بروزرسان جدید مبتنی بر رفت و آمد را برای سرویس گوگل مپس ارائه دهد و کسانی که روزانه مسافت‌های طولانی را طی می‌کنند با استفاده از این قابلیت جدید، اطلاعات بیشتری را به دست خواهند آورد. همچنین ویژگی دیگری این بروزرسان وجود خواهد داشت که به شما اجازه می‌دهد، آهنگ‌های خود […]

گوگل قرار است یک بروزرسان جدید مبتنی بر رفت و آمد را برای سرویس گوگل مپس ارائه دهد و کسانی که روزانه مسافت‌های طولانی را طی می‌کنند با استفاده از این قابلیت جدید، اطلاعات بیشتری را به دست خواهند آورد. همچنین ویژگی دیگری این بروزرسان وجود خواهد داشت که به شما اجازه می‌دهد، آهنگ‌های خود را از طریق این اپلیکیشن کنترل کنید. با اخبار فناوری تک نیوز همراه باشید.

از طریق این تب جدید، شما می‌توانید قبل از ترک محل خود مشاهده کنید که در کدام یک از بخش‌های مسیر ترافیک وجود دارد یا اینکه چه قسمت‌هایی به دلیل وجود موانع مسدود شده‌اند. این اطلاعات در هر مرحله خاص از مسیر به شما اعلام خواهند شد. اگر شما جزء کسانی هستید که از اتوبوس برای حمل و نقل زیاد استفاده می‌‌کنید و یکی از دغدغه‌‌هایتان این است که قبل از اتوبوس به ایستگاه برسید تا آن را از دست ندهید، این بروزرسان می‌تواند به شما کمک کند و از تلف شدن وقت‌تان در ایستگاه اتوبوس جلوگیری نماید.

احتمالاً جالب‌ترین ویژگی این بروزرسان مربوط به ” 80 منطقه در سراسر جهان” می‌شود. گوگل مپس دقیقا نشان می‌دهد که اتوبوس یا قطار مورد نظر قبل از رسیدن به شما در کجا قرار گرفته است. این ویژگی دقیقا همانند زمانی درج شده‌ای است که در نسخه‌ی فعلی وجود دارد اما بر خلاف آن در این بروزرسان جدید به صورت گرافیکی به نمایش در می‌آید و با یک نگاه به آن، به سادگی می‌توان از وضعیت موجود سر در آورد. در شهر سیدنی استرالیا، این ویژگی مقداری پیشرفته‌تر شده و گوگل مپس به کاربران ظرفیت قطارها و اتوبوس‌های بعدی را نشان می‌دهد. ما امیدوار هستیم این قابلیت‌ به زودی برای دیگر شهرها نیز توسعه پیدا کند.

در آخر، اگر شما کاربر یکی از نرم افزار‌های موزیک Spotify، Apple Music، Google Play هستید، از این پس می‌توانید پخش آهنگ‌های خود را از طریق نوار ناوبری کنترل کنید. با اینکه این ویژگی چندان چشمگیر نیست و جزئی محسوب می‌شود، اما دیگر نیاز ندارید تا هر بار میان اپلیکیشن‌ها جا به جا شوید.

اما بسته به سیستم عامل اندروید یا Ios‌ گوشی هوشمندتان، با تفاوت‌های جزئی‌ای در عملکرد آن رو به رو خواهید شد. کاربران اندرویدی مستقیماً و بی وقفه اعلاناتی در رابطه با وضعیت مسیر دریافت خواهند کرد و نرم افزار Spotify هماهنگی بهتری با آن دارد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا محتویات و آهنگ‌های خود را در درون گوگل مپس جستجو کنند.

این بروزرسان در این هفته به صورت جهانی از طریق فروشگاه‌های Google Play و App Store قابل دریافت خواهد بود.

نظر شما کاربران تک نیوز در رابطه با عملکرد گوگل مپس چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال