Tile بروزرسانی‌های جدیدی را در محصولات خود ایجاد کرده

ردیاب‌های بلوتوثی موقعیت که توسط شرکت Tile‌ ارائه می‌شوند، توانسته‌اند طرفداران بسیاری را جذب امکانات خود کنند. این محصولات بسیار مقرون به صرفه هستند و می‌توان به آن‌ها اطمینان داشت تا اشیاء گران قیمت‌ و با ارزش‌تان را بیابند و هم اکنون قرار است باتری‌های قابل تعویض در آن‌ها به کار رود و سرویس‌های اشتراک […]

ردیاب‌های بلوتوثی موقعیت که توسط شرکت Tile‌ ارائه می‌شوند، توانسته‌اند طرفداران بسیاری را جذب امکانات خود کنند. این محصولات بسیار مقرون به صرفه هستند و می‌توان به آن‌ها اطمینان داشت تا اشیاء گران قیمت‌ و با ارزش‌تان را بیابند و هم اکنون قرار است باتری‌های قابل تعویض در آن‌ها به کار رود و سرویس‌های اشتراک پرمیوم (premium ) به آن‌ها افزوده شود. بنابراین از نظر کاربرد، این محصولات با پیشرفت قابل توجه‌‌ای مواجه خواهند شد. با اخبار فناوری تک نیوز همراه باشید.

باتری قابل تعویض تنها ویژگی جدید مدل‌های Tile Mate و Tile Pro نخواهد بود، بلکه رنج بالاتری را پوشش خواهند داد و محدوده‌ی آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. همچنین قرار است صدای اخطار ( یا همان صدای آژیرشان) قدرتمندتر شود و از این پس دیگر لوازمی همچون کیف و کلید‌های خود را گم نخواهید کرد زیرا با به کار گیری محصولات Tile چنین چیزی غیر ممکن خواهد شد. نکته‌ی دیگری که باید اشاره کنیم، این است که شما می‌توانید مدل‌های جدید را برای حیوانات خانگی نیز استفاده کنید.

رنج بلوتوث مدل Tile Mate حدود 150 فوت می‌باشد، در حالی که محدوده‌ی قابل پوشش مدل Tile Pro به 300 فوت رسیده است.

هر چند باتری قابل تعویض جدید، ویژگی کلیدی این محصولات محسوب می‌شود ( البته باید ذکر کنیم که کاربران Tile به مدت طولانی‌ای است که درخواست چنین چیزی را داده بودند). بنابراین دیگر نیاز نیست تا هر سال با تمام شدن عمر باتری این محصولات، آن‌ها را دور بیاندازید و تنها با به کار گذاشتن باتری جدید می‌توانید دوباره از آن‌ها استفاده کنید و محصولات Tile را برای همیشه  نگه دارید.

Tile Mate جدید قیمتی معادل 19.99 پوند دارد و برای مدل Tile Pro باید مبلغی معادل 29.99 پوند را بپردازید. هر دو مدل از هم اکنون از وبسایت Tile.com و فروشگاه‌های Amazon، John Lewis، Dixons و Currys PC World قابل خریداری هستند.

هم‌ اکنون بهتر است در رابطه با خدمات جدید این شرکت صحبت کنیم. سرویس Tile Premium ویژگی‌های را به همراه دارد که می‌تواند مناسب کاربران پیشرفته باشد.

تمامی ویژگی‌های فعلی برای کاربران موجود به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد، در حالی که سرویس Tile Premium حدود 6 ویژگی اضافی را با خود به همراه دارد. این شش ویژگی اضافی شامل:

  1. تعویض رایگان باتری: کاربران هر سال برای تمام محصولات Tile‌ که در اختیار دارند، باتری رایگان دریافت می‌کنند.
  2. هشدار هوشمند: اگر شما دستگاه Tile‌ خود را خانه یا محل کار ( یا هر مکان دیگری) جا بگذارید، اعلانی برای شما ارسال خواهد شد.
  3. اشتراک گذاری بی‌نهایت: شما می‌توانید Tile را با خانواده، دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید
  4. تاریخچه موقعیت مکانی: هر 30 روز تاریخچه‌ی مکان‌هایی که در آن بوده‌اید را به اطلاع شما می‌رساند.
  5. گارانتی تمدید شده: در صورت خراب شدن دستگاه Tile تا مدت 3 سال می‌توانید آن را به رایگان تعویض کنید
  6. خدمات ویژه مشتریان: پی گیری مشکلات‌ پیش آمده برای دستگاه Tile آن‌ها به صورت اختصاصی

شما می‌توانید سرویس Tile Premium به صورت یک جا و با پرداخت مبلغی معادل 29.99 پوند، به مدت یک سال آن را فعال کنید یا این‌ که هر ماه مبلغ 2.99 پوند را برای آن بپردازید. تمام کسانی که خواستار سرویس Tile Premium هستند می‌تواند برای طرح آزمایشی 1 ماهه‌ی آن ثبت نام کنند.

لطفا نظرات خود را با ما در بخش دیدگاه‌ها با ما اشتراک بگذارید.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال