عصر طلایی بازار مواد در تاریکی وب

در ژوئیه 2017 ماموران فدرال یکی از بزرگترین و سودآورترین منابع برای موادمخدر به نام بازار الفای را محدود کردند.این کار به عنوان پایان کثیف و حذف رشته takednet نامبرده می شود اما پس از یک سال و نیم ماموران فدرال در سدد دستگیری افراد در الفای بودند و پیشنهادهای فروشندگان مواد مخدر را رد […]

در ژوئیه 2017 ماموران فدرال یکی از بزرگترین و سودآورترین منابع برای موادمخدر به نام بازار الفای را محدود کردند.این کار به عنوان پایان کثیف و حذف رشته takednet نامبرده می شود اما پس از یک سال و نیم ماموران فدرال در سدد دستگیری افراد در الفای بودند و پیشنهادهای فروشندگان مواد مخدر را رد می کردند.

آخرین مورد در هفته گذشته ،دستگیری کریستو بنتلی با ملیت کانادایی بود که متهم به فروش فنتانیل و سایر آنالوگهای افیونی از طریق Alphabay تحت نام “کاناداسنسین” شد. این شخص در سالهای 2015 و 2016 نیز متهم شده بود ولی توانست تا ژانویه 2019 مخفی بماند و دستگیر نشد.

بیشتر عوامل اجرایی مواد مخدر قبل از بین رفتن توانستند فروشندگان خبره ای را به بار آورند.این تکنیک که تنها در مبادلات بیتکوین اسکچیر موثرتر شد، خاتمه یافت و سازمانها توانستند عملیات غیرقانونی پولشویی را پشت سر بگذارند و منجر به تولید بیشتر شوند.به نظر می رسید که ترکیب تور و بیتکوین یک راه امن و غیر قابل کشف برای خرید کالاهای غیرقانونی است ولی فروشندگان بدترین راه را انتخاب کرده بودند.

اما پس از جریان به ظاهر بی پایان بازداشت فروشندگان، این مدل کمتر متقاعد کننده بود. به جای یک پارادایم جدید، بازارهای وب تاریک اکنون شبیه یک پنجره کوتاه هستند که تکنولوژی بازار از توانایی اجرای قانون برای ردیابی آن فراتر رفته است. اما در حال حاضر اجرای قانون دست و پنجه نرم می کند و قضاوت بر اساس میزان کیفرخواست، زمان از دست رفته را برای آنها تجدید می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال