عدم تمایل الجی به رونمایی سریع گوشی تاشو

اولین موج رونمایی تلفن های تاشو نزدیک است و از سامسونگ، Huawei، Xiaomi و … انتظار می رود که این دستگاه ها را در ماه جاری نشان دهند. اما یکی از شرکت هایی که انتظار داشتم به آنها بپیوندد LG می باشد. اگر چه ال جی همان شرکتی است که ما را با تلویزیون های […]

اولین موج رونمایی تلفن های تاشو نزدیک است و از سامسونگ، Huawei، Xiaomi و … انتظار می رود که این دستگاه ها را در ماه جاری نشان دهند. اما یکی از شرکت هایی که انتظار داشتم به آنها بپیوندد LG می باشد.

اگر چه ال جی همان شرکتی است که ما را با تلویزیون های رویایی آشنا کرد ولی به خبرنگاران گفته است که خیلی زود به تولید یک گوشی تاشو خواهد اندیشید.این همان چیزی است که بریان کوون، مدیر موبایل و تلویزیون ال جی الکترونیکس، در کنفرانس مطبوعاتی سئول اینگونه سخنرانی کرد:

LG در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی ماه ژانویه، تلویزیون الماس را معرفی کرد. این تکنولوژی پیشرفته یک قدم جلوتر از فن آوری کشویی است. ما در هنگام راه اندازی گوشی هوشمند 5 گیگابایتی، گوشی هوشمند قابل انعطاف را منتشر کردیم اما تصمیم گرفتیم آن را تولید نکنیم. “کوون گفت:

انتظار می رود تقاضای بازار برای گوشی های هوشمند در حدود یک میلیون نفر باشد اما اصلی ترین مسئله LG در تجارت گوشی های هوشمند، بازده بازار آن است. سخنگوی LG می گوید: “آنچه من می توانم بگویم این است که ما در طول این سال ها به این عامل شکل نگاه کرده ایم.”

در حالی که ما شاهد LG بوده ایم، برای چندین سال در حال حاضر درخواست های ثبت اختراع را برای شرکت های تابعه ارائه می دهیم؛ در حقیقت، این شرکت در ابتدا باید بر روی گوشی های هوشمند سنتی خود تمرکز کند، در حالی که فقط دستگاه های فروشندگان را در اختیار سازندگان اولیه نخواهد گذاشت.

این گوشی دارای دو پرچمدار جدید است که از گوشی های سنتی ال جی سخن می گوید. کره تایم می گوید LG در حال حاضر رسما تایید کرد که  ThinQV50  و ThinQ با قابلیت 5G  فعال خواهد شد و انتظار میرود استقبال کننده بسیاری داشته باشد پس برای دیدن خبرهای دیگر به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال