داشتن برنامه ویدئویی مورد علاقه Google Duo توسط OnePlus

با توجه به محبوبیت و عملکرد گوگل Duo در هند، OnePlus اعلام کرده است که در آپدیت بعدی Oxygen OS یکپارچه سازی عمیق تر برنامه ویدیویی گوگل را اضافه خواهد کرد. کل مجموعه از دستگاه های پشتیبانی شده OnePlus، شامل OnePlus6 و 6T و OnePlus5   و 5T، در نهایت OnePlus 3 و 3T، زمانی که گوشی […]

با توجه به محبوبیت و عملکرد گوگل Duo در هند، OnePlus اعلام کرده است که در آپدیت بعدی Oxygen OS یکپارچه سازی عمیق تر برنامه ویدیویی گوگل را اضافه خواهد کرد. کل مجموعه از دستگاه های پشتیبانی شده OnePlus، شامل OnePlus6 و 6T و OnePlus5   و 5T، در نهایت OnePlus 3 و 3T، زمانی که گوشی ها Android Pie را دریافت می کنند، از داشتن Duo به عنوان سرویس ویدیویی پیش فرض پشتیبانی می کنند. OnePlus همگام سازی تماس های Duo را به پد شماره گیری، لیست سیاه تماسهای مربوط، تماس ها و پیام های نرم افزار خود در ساخت Duo اختصاص می دهد.

Duo خود را با بالاترین کیفیت تماس در تحقیق OnePlus انجام شده با کاربران هندی و بازاریابی گوگل نشان داده است. این برنامه مطمئنا مخاطبانی را در دومین کشور پرجمعیت جهان پیدا کرده است، به رغم اینکه باید با نبرد جهانی یعنی WhatsApp مبارزه کند. در حال حاضر دو و نیم سال است که Google Duo در کنار گوگل آلو راه اندازی شده است. Duo حتی موفق شده با انگیزه نقدی کاربران در هند، اندونزی و فیلیپین سرمایه گذاری کند و همچنین تبلیغات Duo را برای بازار هند ایجاد کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال