در دسترس بودن Galaxy Fold با قیمت 1980 دلار در 26 آوریل

سامسونگ در ابتدای ماه نوامبر گوشی جدید خود را به بازار عرضه کرد و در نمایشگاه Galaxy Unpacked جزئیات بیشتری در مورد برنامه های همپوشانی خود ارائه خواهد داد. این گوشی هم اکنون با نام سامسونگ Galaxy Fold نامگذاری شده  و این شرکت بیشتر آنچه که این گوشی هوشمند منحصر به فرد می تواند انجام […]

سامسونگ در ابتدای ماه نوامبر گوشی جدید خود را به بازار عرضه کرد و در نمایشگاه Galaxy Unpacked جزئیات بیشتری در مورد برنامه های همپوشانی خود ارائه خواهد داد. این گوشی هم اکنون با نام سامسونگ Galaxy Fold نامگذاری شده  و این شرکت بیشتر آنچه که این گوشی هوشمند منحصر به فرد می تواند انجام دهد را نشان می دهد. سامسونگ در حال برنامه ریزی برای ارائه Galaxy Fold در تاریخ 26 آوریل است با قیمت 1،980 دلار از طریق AT & T و T-Mobile در ایالات متحده و یک جفت رایگان از earphones های بی سیم جدید می باشد . هر دو نسخه LTE و 5G در Galaxy Fold وجود خواهند داشت و سامسونگ حتی در در راه اندازی نمایشگاه اروپایی در ماه مه  است تا گوشی را با 2000 یورو به فروش برساند.

سامسونگ با استفاده از یک صفحه نمایش 7.3 اینچی Infinity Flex اجازه می دهد تا یک صفحه نمایش به ظاهر بزرگ را در جیب خود جای دهید. در این گوشی از صفحه نمایش اصلی QXGA + رزولوشن (4.2: 3) و نمایشگر 4.6 اینچی +HD  استفاده می شود. سامسونگ با استفاده از 512 گیگابایت رم برای ذخیره سازی 3.0 (eUFS) سرعتهای بالا، همراه با Qualcomm  پردازنده هشت هسته ای و 12 گیگابایت رم مجزا این تکنولوژی را ارائه خواهد داد. سامسونگ حتی دو باتری در Galaxy Fold تعبیه کرده که در سیستم عامل اندروید به مجموع 4380 میلی آمپر ساعت می رسد.

سامسونگ یک ستون برای دستگاه ایجاد کرده که دارای یک سیستم لولایی است ودارای چندین بلوتوث می باشد. همه این چرخ دنده ها در پشت دستگاه پنهان شده و Galaxy Fold را از حالت قرص به حالت باز تبدیل می کند. سامسونگ می گوید که این گوشی توانایی حداقل 200000 بار شارژ شدن را دارد، که اگر 100 بار در روز آن را بارگیری کنید، بیش از 5 سال میتوانید استفاده اش نمایید. در عقب دستگاه نیز یک سیستم سه بعدی دوربین وجود دارد که برای هر دو حالت قرص و باز مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین 16 مگاپیکسلی فوق العاده گسترده ای در کنار 12 مگاپیکسل ، دوربین های تله ای و یک دوربین پوشش دهی 10 مگاپیکسلی برای selfies وجود دارد. سامسونگ همچنین گوشی Galaxy Fold را در چهار رنگ مختلف تولید کرده است.

سامسونگ به Galaxy Fold اجازه می دهد تا سه برنامه را به طور همزمان در این دستگاه اندرویدی اجرا کند و با استفاده از سیستم پیوستگی این برنامه ها بین حالت های قرص و باز حرکت می کنند. برنامه هایی مانند WhatsApp، Microsoft Office و YouTube را برای صفحه نمایش و حالت های جدید بهینه سازی کرده اند البته سامسونگ با Google همکاری کرده تا از 9 پیکسل Android پشتیبانی کامل کند.شما همراهان گرامی میتوانید برای دیدن خبرهای دیگر به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال