مقایسه ساعت Samsung Galaxy با Apple Series 4

اگر شما به دنبال خرید اولین ساعت هوشمند خود هستید یا علاقه مندید که ساعتهای هوشمند را با هم مقایسه کنید، این مقاله را دنبال کنید . *آیا می خواهید ساعت هوشمند خود را بر روی یک شبکه سلولی به کار ببرید؟ ساعت هوشمند اپل 4 در Wi-Fi / GPS و انواع سلولی عرضه می […]

اگر شما به دنبال خرید اولین ساعت هوشمند خود هستید یا علاقه مندید که ساعتهای هوشمند را با هم مقایسه کنید، این مقاله را دنبال کنید .

*آیا می خواهید ساعت هوشمند خود را بر روی یک شبکه سلولی به کار ببرید؟

ساعت هوشمند اپل 4 در Wi-Fi / GPS و انواع سلولی عرضه می شود، در حالی که Galaxy Watch Active سامسونگ در مدل Wi-Fi / NFC / GPS قرار می گیرد. صفحه Preorder Watch Samsung گزینه های سلولی را ندارد – بر خلاف Galaxy Watch سال گذشته، که این کار را انجام می دهد، بنابراین مشخص نیست که آیا غول تکنولوژی کره ای از smartwatch های سلولی پیروی میکند یا قصد دارد یک پوشه همیشه قابل اتصال را در آینده منتشر کند.

*آیا می خواهید یک نمایشگر بزرگ و رزولوشن پرقدرت داشته باشید؟

ساعتهای هوشمند اپل به طور دستی در رده نمایشگر قرار می گیرند: Watch Active یک صفحه نمایش 1.1 اینچی را ارائه می دهد، در حالی که صفحه نمایش 40 میلیمتری اپل دارای صفحه نمایش 1.57 اینچی است و نسخه 44 میلی متری دارای صفحه نمایش بزرگتر 1.78 اینچی است.

از سوی دیگر، صفحه نمایش 360X 360 OLED Watch Active از صفحه نمایش با رزولوشن 324×394 پیکسل 40 میلی متری فاصله ندارد، اما در مقایسه با رزولوشن 368 × 448 44mm اپل دیده شده است.

*آیا می خواهید یک ساعت هوشمند بزرگ داشته باشید یا کوچک؟

Galaxy Watch Active تنها یک نمایشگر OLED دایره ای 1.1 اینچی که در بدنه آلومینیومی قرار گرفته است و1.55 * 1.55 * 0.41 اینچ است و وزن 0.88 اونسی دارد. در مقایسه با وزن آخرین ساعت سامسونگ، ساعت 1.73 اونسیWatch Active جدید قابل توجه بوده و صفحه نمایش 0.1 اینچی دارد.

اما ساعت هوشمند جدید سامسونگ در مقایسه با اپل چگونه عمل می کند ؟ ساعت اپل سری 4 دارای اندازه های 1.57 x 1.49 x 0.42 اینچ و وزن 1.40 اونس است، در حالی که ابعاد مدل های بزرگتر در 1.73 x 1.49 x 0.42 اینچ و وزن 1.69 اونس می باشد. به این ترتیب، Watch Active سبکتر از هر دو مدل اپل است زیرا ساعت 0.88 اونسی سبکتر از ساعتهای هوشمند سنگین اپل می باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال