سیستم حضور و غیاب دقیق کارکنان با ادغام شدن یک هوش مصنوعی به آن

همیشه بحث بر سر حضور و یا عدم حضور کارکنان سازمان های بخش دولتی و خصوصی در بازه های زمانی از قبل مشخص شده وجود داشته است که البته می توان امروز این ادعا را داشت که هر چه مشکل در خصوص سیستم های حضور و غیاب کارکنان و همچنین مسائل مربوط به این بخش […]

همیشه بحث بر سر حضور و یا عدم حضور کارکنان سازمان های بخش دولتی و خصوصی در بازه های زمانی از قبل مشخص شده وجود داشته است که البته می توان امروز این ادعا را داشت که هر چه مشکل در خصوص سیستم های حضور و غیاب کارکنان و همچنین مسائل مربوط به این بخش از فعالیت های گروهی می باشد با دستگاه Alcatraz AL برای همیشه و بطور کاملا ریشه ای حل خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری ایران تک نیوز یکی از استارتاپ های فعال در زمینه های فناوری و تکنولوژی توانسته است دستگاهی با نام مذکور و مناسب برای حضور و غیاب دقیق کارکنان با ادغام نمودن یک هوش مصنوعی کاملا قابل توجه به آن ایجاد نماید.

دستگاه Alcatraz AL

دستگاه Alcatraz AL

دستگاه حضور و غیاب Alcatraz AL از قابلیت های بسیاری زیادی برخوردار است که مهمترین آن، گرفتن یک اسکن سه بُعدی از چهره شخص جهت احراز هویت او بحساب می آید. کارآفرینان و صاحب مشاغل می توانند با بهره گیری از این دستگاه و سیستم منحصر به فردی که برای نخستین بار از عالم تخیل به دنیای واقعیت ها راه پیدا کرده است، با خیالی آسوده از بابت ورود و خروج منظم کارمندانشان و همچنین عدم داخل شدن افراد غیر سازمانیِ و به اصطلاح غریبه به مکان کاری خود به سایر امور مربوطه بپردازند.

لازم به ذکر است که دستگاه Alcatraz AL به مادون قرمز، هوش مصنوعی و همچنین چندین سنسور فوق مدرن نیز مجهز شده است و می تواند در آنِ واحد از عهده اسکن و شناسایی چندین نفر نیز به خوبی بربیاید که این امر در حقیقت یک امتیاز کاملا مثبت و غیر قابل رقابت برای این دستاورد جدید استارتاپی می باشد و امکان ایجاد و بروز خطا را در ترددهای شرکتی به صفر می رساند. توجه داشته باشید که شرکت های مایل به استفاده و برخورداری از این دستگاه بایستی در کنار پرداخت مبلغی که برای فروش دستگاه نامبرده برآورد شده است، هزینه اشتراک یکساله ای را نیز به شرکت تولید کننده این دستگاه بپردازد تا امنیت کل فضای مورد نظر را بتوانند به درستی تامین نمایند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال