تمدید جذب نیروهای امریه سربازی از سوی وزارت ارتباطات (مرحله سوم)

مرکز اطلاع رسانی و رابط عمومی سازمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از تمدید تاریخ جذب نیروهای امریه سربازی در مرحله سوم این طرح در سطح استان تهران و همچنین دیگر مراکز استان ها تا ساعت 12 ظهر روزه بیست و هشتم فروردین ماه امسال خبر داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

مرکز اطلاع رسانی و رابط عمومی سازمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از تمدید تاریخ جذب نیروهای امریه سربازی در مرحله سوم این طرح در سطح استان تهران و همچنین دیگر مراکز استان ها تا ساعت 12 ظهر روزه بیست و هشتم فروردین ماه امسال خبر داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و اطلاعات ایران تک نیوز مرحله سوم از جذب نیروهای امریه سربازی جهت خدمتگذاری در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و سایر نهادها و ارگان های مربوط به این وزارتخانه کشورمان تا ظهر روزه 28اُم فرودین ماه سال جاری تمدید شده است. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام به نشانی اینترنتی http://amrieh.ict.gov.ir مراجعه کرده و پیگیر کارهای مربوط به خدمت مقدس سربازی خود در این خصوص باشند.

خدمت سربازی در وضعیت امریه

خدمت سربازی در وضعیت امریه

شایان به ذکر است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای این مرحله تنها از سربازان رشته های فناوری اطلاعات، امنیت فضاهای سایبری، بیوانفورماتیک، مهندسی برق، علوم اجتماعی، حقوق، کامپیوتر و همچنین مخابرات در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری، سرباز بصورت امریه خواهد پذیرفت و علاقه مندان به این شکل از خدمت باید بدانند که در صورت تایید و موافقت نهاد ذی ربط، در مراکز استان های خود به روش کاملا بومی جذب و مشغول به خدمت خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال