برگی دیگر از خلاقیت مایکروسافت؛ ایکس باکس بدون دیسک و تمام دیجیتال

ظاهرا قرار نیست مایکروسافت از رقابت با دیگر کمپانی بزرگ و طراح در زمینه کنسول های گیمینگ؛ یعنی سونی خارج شود و در حالیکه گمانه زنی ها در خصوص PS5 این کمپانی تقریبا در کل دنیا به گوش می رسید، مایکروسافت تصمیم به ورق زدن برگی دیگر از هنر و اختراعات خاص خود زد و […]

ظاهرا قرار نیست مایکروسافت از رقابت با دیگر کمپانی بزرگ و طراح در زمینه کنسول های گیمینگ؛ یعنی سونی خارج شود و در حالیکه گمانه زنی ها در خصوص PS5 این کمپانی تقریبا در کل دنیا به گوش می رسید، مایکروسافت تصمیم به ورق زدن برگی دیگر از هنر و اختراعات خاص خود زد و در یک اقدام کاملا انفجاری از کنسول بازی بدون دیسک خود تحت نام XBOX ONE S All Digital رونمایی کرد. تا به این لحظه اطلاعات موثقی در خصوص ایکس باکس وان اس از سوی خالق آن به بیرون درز پیدا نکرده است اما تاریخ عرضه و قیمت این وسیله فوق العاده مهیج مشخص شده و چند عکس محدود نیز از آن بیرون آمده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی ایران تک نیوز ایکس باکس مدل One s تمام دیجیتال کمپانی مایکروسافت احتمالا از حافظه حداقل یک ترابایتی برخوردار است و قابلیت پشتیبانی از HDR و همچنین کیفیت تصویری 4K را نیز دارا می باشد. در این کنسول بازی خبر از ازائه و عرضه هیچگونه دیسکی بازی نیست و دارندگان این مدل ایکس باس می توانند تنها بازی های موجود در برنامه مایکروسافت استور این غول بزرگ صنعت الکترونیک و تکنولوژی را دانلود و سپس نصب نمایند.

کنسول جدید مایکروسافت

کنسول جدید مایکروسافت

به لحاظ ظاهری نیز باید گفت ایکس باکس وان اس تمام دیجیتال مایکروسافت به رنگ سفید و بصورت باندل عرضه شده است و در محتویات درون جعبه ای آن می توان با یک دسته کنترلر سفید رنگ مواجه شد. لازم به ذکر است که بصورت پیش فرض بر روی این کنسول سه بازی پرطرفدار ماین کرافت، Forza Horizon3 و همچنین Sea Of Thieves نصب شده است و طبق عادت باید منتظر باندل های مختلف این مدل از ایکس باکس جدید کمپانی مایکروسافت بعد از زمان عرضه اولیه آن باشیم.

گیمرها و شیفتگان XBOX ONE S All Digital توجه داشته باشند که مایکروسافت زمان عرضه این مدل از کنسول های بازی خود را 7 می یا همان 17 اردیبهشت به تاریخ ما عنوان کرده است و قرار است این کنسول بدون دیسک با قیمت 229.99 یورو به بازار بیاید که البته از همین الآن مایکروسافت استور کشور آلمان این کنسول را با نصب یک بازی بر روی آن به مبلغ 244.99 در فروش های بهاره خود قرار داده است!

به هر حال؛ مایکروسافت تصمیم خود را برای وارد شدن به نسلی تازه و جدید لااقل برای گیمرهای حرفه ای گرفته است و می خواهد اولین کسی باشد که پرده از راز کسنول های بدون دیسک در جهان بر می دارد. هنوز اختلافات زیادی مبنی بر کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن های سونی در جهان وجود دارد اما با این حال هر دو کمپانی توانسته اند مخاطبان خود را پیدا کرده و آنان را راضی و تشنه سایر ورژن های کنسولی خود نگه دارند و همیشه با رقابت بی پایان خود، گیمرهای مبتدی و حرفه ای جهان را با چالش هایی مهم و دوست داشتنی رو به رو سازند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال