سایت ساز مگین به حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا می‌رود

سایت‌ ساز ابزاری است که امکان ساخت، ویرایش و مدیریت یک وب‌سایت را بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی برای شما فراهم می‌کند. هدف اصلی طراحی سایت ساز، آسان کردن فرآیند طراحی سایت برای کاربران بوده است. با استفاده از سایت‌ساز شما هم می‌توانید به‌راحتی سایت دلخواه‌تان را بسازید و آن را مدیریت کنید. همۀ سایت […]

سایت‌ ساز ابزاری است که امکان ساخت، ویرایش و مدیریت یک وب‌سایت را بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی برای شما فراهم می‌کند. هدف اصلی طراحی سایت ساز، آسان کردن فرآیند طراحی سایت برای کاربران بوده است. با استفاده از سایت‌ساز شما هم می‌توانید به‌راحتی سایت دلخواه‌تان را بسازید و آن را مدیریت کنید.

همۀ سایت سازهایی که می‌شناسید، به صورت آنلاین کار می‌کنند. یعنی نرم‌افزارهای تحت وبی، که اغلب توسط یک شرکت به طور اختصاصی طراحی می‌شوند و در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. شرکت‌های سازنده، معمولاً سایت‌سازها را به صورت اشتراک سالیانه یا ماهیانه ارائه می‌کنند. تمام امکانات لازم از جمله هاست (فضای مورد نیاز برای بارگزاری فایل‌های وب‌سایت)، ثبت دامنه، ویرایش ظاهر و محتوای وب‌سایت، یکجا و از طریق شرکت طراح به شما داده می‌شود.

سایت‌ ساز به‌درد چه کسی می‌خورد؟

ما با سابقه‌ای که در زمینۀ طراحی سایت داریم، هر روز با مشتریان مختلفی روبرو می‌شویم. تعدادی از این افراد، به‌دنبال داشتن یک سایت در کوتاه‌ترین زمان، با هزینه‌ای مناسب و بدون نیاز به مهارت بالا و دانش فنی هستند. پیشنهادی که ما برای این افراد داریم، استفاده از سایت‌ساز است. اگر شما هم جزو افراد زیر هستید، راه‌اندازی سایت با کمک سایت ساز بهترین گزینه است.

می‌خواهد خیلی سریع سایت خود را راه‌اندازی کند

برای طراحی سایت به‌صورت اختصاصی یا با کمک سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس، باید حداقل یکی دو هفته منتظر بمانید. اما با کمک سایت‌سازها، در کمتر از یک ساعت، وب‌سایت‌تان آماده است. اگر باورتان نمی‌شود، با کلیک روی این صفحه، سایت یا فروشگاه خود را در عرض چند دقیقه بسازید.

زمان زیادی برای کار با سایت و مدیریت آن ندارد

سادگی کار با سایت‌ساز ، مهم‌ترین دلیل استفاده از آن‌ است. سایت‌ سازها اصلاً با هدف سهولت بخشیدن به کار طراحی سایت، برای افرادی که کدنویسی بلد نیستند، بوجود آمده‌اند. افراد دیگری پیش از اینکه آماده در اختیار شما قرار بگیرد، زحمت آن را کشیده‌اند و روی آن زمان زیادی صرف کرده‌اند.

راحتی کار با سایت‌سازها، زمان زیادی را برای مدیریت آن، از شما نمی‌گیرد. به این ترتیب، برای کار با آن به شخص دیگری نیاز ندارید و خودتان با صرف زمانی اندک از پس آن بر می‌آیید.

سایت ساز مگین به حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا می‌رود

آیا سایت‌های ساخته شده با سایت‌ساز ساده و محدود هستند؟

اینکه سامانه‌های سایت‌ساز کار طراحی و مدیریت سایت را ساده کرده‌اند، به این معنی نیست که این نوع سایت‌ها، خود نیز ساده هستند و امکانات محدودی دارند. اتفاقا سایت‌سازهای خوبی مثل سایت ساز مگین، برعکس تصور بعضی افراد، از آخرین تکنولوژی‌های طراحی سایت استفاده می‌کند؛ به علاوه، این سامانه معمولاً به طور مداوم به روز رسانی می‌شود و امکانات جدیدی به آن اضافه می‌شود

سایت‌سازها اغلب چندین قالب آماده در اختیارتان قرار می‌دهند؛ یکی را انتخاب کنید و آن را به دلخواه خودتان ویرایش کنید. قالب سایت همان شکل ظاهری آن است که توسط بازدیدکنندگان سایت‌تان مشاهده می‌شود. سایت‌سازها، امکان ویرایش قالب را در اختیار شما قرار می‌دهند. پس به راحتی می‌توانید محتوای خود را داخل قالب وارد نمایید، تصاویر را عوض کنید و هر آیتم را جابجا کنید.

سایت‌سازهای مختلف، قالب‌های متفاوت و مخصوص به خودشان را دارند. اما به طور کلی امکان ویرایش قالب در تمام سایت‌سازها به شما اجازه می‌دهد:

  • متن و تصویر صفحات وب‌سایت را تغییر بدهید.
  • منوی سایت را طراحی کنید و دسته‌بندی‌های موردنیاز را بوجود بیاورید.
  • صفحات مورد نیاز خود را ایجاد نمایید.
  • امکانات دیگری مثل وبلاگ نویسی، ساخت فرم و … که ممکن است بین سایت‌سازهای مختلف متفاوت باشد.

دیگر امکانات :

• صفحات وب‌سایت، وبلاگ، فروشگاه و گالری تصاویرتان را می‌توانید حذف، ویرایش و دسته‌بندی کنید.
• می‌توانید پیام‌های بازدیدکنندگان، ایمیل مشترکان خبرنامه و فرم‌های پرشده را مشاهده، تایید یا حذف کنید.
• آمارهای بازدیدکنندگان و گزارش فعالیت‌ها قابل مشاهده و خروجی گرفتن است.
• می‌توانید به افرادی غیر از خودتان امکان مدیریت بدهید و سطح دسترسی آنها را تعیین کنید.
• می‌توانید فایل‌های صوتی، تصویری، ویدیویی و… سایت را مدیریت کنید و فایل جدید روی سایت آپلود کنید.
• امکان دستکاری تنظیمات عمومی و تخصصی (مانند تمام تنظیمات مربوط به امور مالی، سئو، و حساب‌های کاربری) برای شما وجود دارد.
• امکان ویرایش قالب سایت و تغییر آن حتی بعد از اتمام ساخت سایت فراهم است.
• پنل مدیریتی سایت‌سازها معمولاً به بخش پشتیبانی آنلاین و آموزش‌های مربوط به سایت‌ساز متصل است. می‌توانید به راحتی از این خدمات استفاده کنید


پایان رپورتاژ خبری

این مطلب، رپورتاژ خبری تبلیغاتی میباشد و پایگاه اخبار فناوری تکنا مسئولیتی در قبال صحت و سقم آن ندارد. لذا در استفاده از خدمات و محصولات معرفی شده در این مطلب، کمال دقت را انجام دهید.