عرضه مونیتور 16 اینچی MacBook Pro  و 32 اینچی 6K توسط اپل در سال اخیر

بر اساس گزارش های مینگ-چی کو، یک تحلیلگر برجسته و بانفوذ، اپل در سال اخیر تصمیم به ارائه طرح کاملا جدیدی از  MacBook pro دارد. بر اساس گزارش ها، این مدل دارای صفحه نمایشی با ابعاد 16 تا 16.5 اینچ  است که آن را تبدیل به بزرگترین صفحه نمایش در میان نوتبوک های Mac از […]

بر اساس گزارش های مینگ-چی کو، یک تحلیلگر برجسته و بانفوذ، اپل در سال اخیر تصمیم به ارائه طرح کاملا جدیدی از  MacBook pro دارد. بر اساس گزارش ها، این مدل دارای صفحه نمایشی با ابعاد 16 تا 16.5 اینچ  است که آن را تبدیل به بزرگترین صفحه نمایش در میان نوتبوک های Mac از زمان توقف تولید مدل های 17 اینچی در سال 2012 می کند.  کو می گوید ممکن است طرح های جدید شرکت دارای یک مدل 13 اینچی با رم 32 گیگابایتی  هم باشند، در حال حاضر، نمونه 15 اینچی نوتبوک می تواند از این مقدار حافظه برخوردار باشد.

یک طرح کاملا جدید تا حدودی غافلگیر کننده است، زیرا  چهار سال پس از عرضه مدل های Retina، اپل اولین مدل های Touch Bar را در پایان سال 2016 عرضه کرد. از سویی دیگر، طرح به دلیل داشتن کیبوردهایی نه چندان خوب با اقبال عمومی روبرو نشد. اپل اصلاحات و تنظیماتی روی این کیبورد انجام داد، اما هنوز نیازمند راه حلی کامل تر است.

کو بر این باور است که ارتقاء و بروزرسانی  برنامه ها و ابزار موجود در نسخه جدید MacPro بسیار آسان خواهد بود. اطلاعات دقیق و جالب توجه کو اشاره به بازگشت اپل به بازار  Pro دارند. بر اساس گرفته ها اپل یک  نمایشگر 31.6 اینچی 6K با ال ای دی کوچک را عرضه خواهد کرد. اپل تولید آخرین مونیتور خود، Thunderbolt Display را در سال 2016 متوقف کرد. بر اساس گزارش های کو، او اطلاعاتی در رابطه با طرح های آیفون و آیپد و لوازم کمی جدید از قبیل AirPods و Airpower را نیز در اختیار دارد. جهت مشاهده سایر اخبار از صفحه فناوری و تکنولوژی دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال