آزمایش استیکر کمک مالی توسط اینستاگرام در استوری

روزی نو، آزمایشی نو بر اساس اظهارات جین مانچون وانگ، پژوهشگر حوزه اپلیکیشن، اینستاگرام استیکر جدید حمایت مالی(Donation) را در بخش استوری آزمایش می کند. به نظر می رسد که این امکانات مشابه با همان ابزار  حمایت و جذب سرمایه فیسبوک باشد که هدفی شخصی و خیرخواهانه دارد . بر اساس عکسی که وانگ ارائه […]

روزی نو، آزمایشی نو

بر اساس اظهارات جین مانچون وانگ، پژوهشگر حوزه اپلیکیشن، اینستاگرام استیکر جدید حمایت مالی(Donation) را در بخش استوری آزمایش می کند. به نظر می رسد که این امکانات مشابه با همان ابزار  حمایت و جذب سرمایه فیسبوک باشد که هدفی شخصی و خیرخواهانه دارد . بر اساس عکسی که وانگ ارائه داده، کاربران می توانند جستجویی میان لیست شرکت های غیرانتفاعی انجام داده و آن ها را مستقیما به استیکر پیوند کنند.

فیسبوک از سال 2015 ابزار جذب سرمایه را به امکانات خود افزود، اما بتازگی گزارش های مالی مربوط به آن را اعلام کرده است. علاوه بر این، فیسبوک ابزار پرداختی دیگری را هم برای مسنجر خود ارائه می دهد. طی سالیان گذشته، اینستاگرام هم چنین اقداماتی را تنها به صورت آزمایشی انجام داده  که ظاهرا امکان رزرو رستوران و ثبت قرار را به کاربران بدهد. علاوه بر این اینستاگرام گزارش هایی  را در زمینه کار بر روی اپلیکیشن خرید ارائه داده است، اما هنوز امکان انجام چنین کاری با توجه به امکانات فعلی استوری اینستاگرام وجود ندارد.

طبق معمول، فیسبوک و اینستاگرام امکانات مختلف را آزمایش می کنند که همه آن ها عملی نخواهند شد. بنابراین اگر به استفاده از استوری اینستاگرام به عنوان راهی برای درخواست حمایت مالی علاقمند هستید، می بایست از همان لینک موجود در قسمت بیو برای درخواست ارسال کمک از سایر افراد استفاده کنید. جهت مشاهده سایر اخبار از صفحه فناوری دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال