تغییر دکمه بازگشت به یک جسچر توسط اندروید Q

شاید دکمه بازگشت اندروید جای خود را به لمسی سریع از دگمه هوم به سمت چپ بدهد. توسعه دهندگان XDA مجموعه کدی از نسخه بعدی آندروید به نام Qرا یافته اند که آخرین ابداع این بررسی ها، حذف دگمه بازگشت و استفاده از حرکتی به جای آن است. روش کار جسچرها و دگمه ها در […]

شاید دکمه بازگشت اندروید جای خود را به لمسی سریع از دگمه هوم به سمت چپ بدهد. توسعه دهندگان XDA مجموعه کدی از نسخه بعدی آندروید به نام Qرا یافته اند که آخرین ابداع این بررسی ها، حذف دگمه بازگشت و استفاده از حرکتی به جای آن است.

روش کار جسچرها و دگمه ها در اندروید 9 Pie کمی متفاوت است. در Pixel گوگل، دگمه بازگشت تنها در صورت لزوم  نمایان می شود. برای انجام چند کار همزمان ، حرکتی به سمت بالا را انجام می دهید. سایر گوشی های دارای اندروید 9، همان طرح سه دگمه ای قدیمی را دارند.

آیفون های فعلی مجموعه نسبتا مشابهی از جسچرها را دارند، همراه با یک جسچر بازگشت که با حرکتی از سمت چپ صفحه کار می کند. همگی آینده ای را تجربه خواهیم کرد که در آن گوشی ها با حرکت انگشت شست کار می کنند. می بایست این تغییر را بپذیریم.

صادقانه باید بگوییم اطمینانی از این امر وجود ندارد که سیستم جسچر جدید ِ ابداع شده توسط XDA از همان قابلیت های گفته شده برخوردار باشد . اما با توجه به گزارش ها و دیده ها به نظر می آید که  مشخص نیست هنوز هم گوگل راهی برای استفاده از اپلیکیشن های فعلی با این جسچر پیدا کرده باشد و اگر گوگل این قابلیت را روی Pixel اجرا کند، تضمینی وجود ندارد که سایر اندرویدها هم از آن بهره مند شوند. جهت مشاهده سایر اخبار به صفحه تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال