گلکسی واچ جدید سامسونگ به نام اکتیو معرفی شد

سامسونگ همراه با توضیحاتی در رابطه با گوشی های جدید گلکسی اس 10 که طی این سال عرضه خواهد کرد، اشاره ای به ساعت هوشمند جدید خود هم کرده است. گلکسی واچ اکتیو جدیدترین ساعت سامسونگ است که از نرم افزار تیزن (Tizen) بهره می برد و قیمت آن 199.99 دلار است. در این قسمت […]

سامسونگ همراه با توضیحاتی در رابطه با گوشی های جدید گلکسی اس 10 که طی این سال عرضه خواهد کرد، اشاره ای به ساعت هوشمند جدید خود هم کرده است. گلکسی واچ اکتیو جدیدترین ساعت سامسونگ است که از نرم افزار تیزن (Tizen) بهره می برد و قیمت آن 199.99 دلار است. در این قسمت توضیحی کوتاه در رابطه با این ساعت را ارائه خواهیم داد: ساعتی بسیار سبک.

گلکسی واچ اکتیو

گلکسی واچ اکتیو

بزرگترین تغییر در مقایسه با ساعت های قبلی سامسونگ، حذف بزل است. در مقابل نقطه قوت اکتیو، صفحه لمسی و دو دگمه در طرفین آن است که برای جستجو به کار گرفته می شوند. اعلان ها سمت چپ صفحه و ویجت ها سمت راست آن قرار دارد. در صفحه اپلیکیشن ها، می بایست یکی از آیکون های کوچک اپلیکیشن را لمس، انتخاب آن را با نقطه ای کوچک تایید و دوباره مرکز صفحه را لمس کنید تا اپلیکیشن اجرا شود. اکتیو در مقایسه با ساعت های OS سریعتر است.

اگرچه اکتیو دیگر بخشی برای جستجوی سخت افزاری ندارد و دارای بزل ضخیمی اطراف صفحه نمایش می باشد که صفحه را کوچکتر نشان می دهد، اما بسیار سبکتر است و بستن آن به دست برای زمانی طولانیتر راحت تر است.

اکتیو از سیستم شارژینگ استاندارد Qi پشتیبانی می کند، به این معنی که می توانید از S10 یا هر پد شارژ استاندارد دیگری برای شارژ آن استفاده کنید. در مجموع از طرحی زیبا برخوردار است و امکان تعویض بند آن هم وجود دارد. اما بزل 1.1 اینچی آن چندان کوچک نیست. فقط امیدوارم آنهایی که گوشی گلکسی ندارند، مجبور به نصب چهار اپلیکیشن مختلف جهت امکان استفاده از آن نباشند. در آینده نزدیک، در کنار سایر تولیدات سامسونگ، توضیحات بیشتری  از اکتیو خواهیم داد پس برای اطلاع از سایر خبرها، از صفحه تکنولوژی دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال