نمایش گوشی های تاشو و 5G در MWC بدون حضور گلکسی فولد

سامسونگ و کنفرانس MWC  بارسلونا رابطه ای  طولانی با فراز و نشیب های زیاد دارند و تصور بر این بود که سامسونگ در این کنفرانس از محصولات خود رونمایی کند.  روز سه شنبه، تنها یک روز پیش از آغاز MWC، سامسونگ  ازگلکسی اس 10 و گلکسی فولد در سانفرانسیسکو رونمایی کرد. شاید تصور کنید که […]

سامسونگ و کنفرانس MWC  بارسلونا رابطه ای  طولانی با فراز و نشیب های زیاد دارند و تصور بر این بود که سامسونگ در این کنفرانس از محصولات خود رونمایی کند.  روز سه شنبه، تنها یک روز پیش از آغاز MWC، سامسونگ  ازگلکسی اس 10 و گلکسی فولد در سانفرانسیسکو رونمایی کرد.

شاید تصور کنید که به دلیل این اتفاق، کنفرانس با موفقیت چندانی همراه نباشد. اما با توجه به رونمایی از دستگاه های جدید خاص و البته 5G، بدون سامسونگ هم کنفرانس از جایگاه خوبی برخوردار است.  MWC تصویری از گوشی های هوشمند سال بعد را برای کاربران به نمایش می گذارد. اما با 5G می توانید پیشرفت ها در مدل های سال آینده را حدس بزنید.

بر اساس گفته های تحلیلگر HS MARKIT، وین لام، «این مهم ترین کنفرانس MWC از زمان عرضه شبکه 4G خواهد بود.»

اگرچه CES در ماه ژانویه 5G را معرفی کرد اما MWC تصویری بهتر از فناوری های نسل آینده را به نمایش خواهد گذارد. پس از سال ها، 5G با اتصال سریع به هر چیزی و با شبکه ای ابر پاسخگو، زندگی ما را دستخوش تغییرات شگرفی خواهد کرد. حتی دونالد ترامپ هم توئیتی درباره این فناوری دارد.

دلیل دیگر هیجانزده بودن برای حضور در این کنفرانس، دیدن گوشی های هوشمند تاشوی شرکت های دیگر است. شاید سامسونگ در این کنفرانس از گلکسی فولد رونمایی نکند؛ اما هواوی و ژیائومی هم دستگاه هایی تاشو دارند. ال جی هم یکی از پرچم دارهای خود را معرفی خواهد کرد.

با آمدن سال 2019، 5G هم از راه رسید. کره جنوبی خدمات شبکه خود را تغییر داد، اگرچه برخی هنوز محدودیت هایی دارند. در ایالات متحده، AT&T ، 5G را در چند بازار عرضه کرده است. بنابراین جای تعجب نخواهد بود که در این کنفرانس، شرکت های بزرگی مانند هواوی، اریکسون و نوکیا هم از مدل های خود با  قابلیت 5G رونمایی کنند. علاوه براین، MWC رویدادی بسیار خوب برای تماشای برنامه هایی با اتصال اینترنتی سریعتر خواهد بود. اریکسون در گذشته نشان داد که یک شبکه قوی و پاسخگو چگونه در کنترل کاوشگرهایی که هزاران مایل از شما فاصله دارند یاری رسان خواهد بود و هواوی هم کارامدی آن برای شهرهای هوشمند را نشان داد.

بر اساس اظهارات متس گرانرید، مدیر کل GSMA، « صنعت موبایل با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و پیش بینی می کنیم که MWC بارسلونا بیشتر بر موضوع تغییر جهان در صورت استفاده از   5G و بویژه نقش آن در طلوع عصر جدید ارتباطات هوشمند تمرکز داشته باشد.» برای مشاهده سایر اخبار می توانید از صفحه اخبار فناوری دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال