تعمیر آیفون توسط اپل در صورت تغییر باتری توسط خودتان

بر اساس گزارش های MacRumors و iGen، دیگر امکان تعمیر آیفون هایی با باتری هایی که خودتان تعویض کرده اید، در مراکز خدماتی اپل و Genius Bars  وجود دارد. پیش از این، سیاست اپل به گونه ای بود که مشتریان در صورت استفاده از اجزاء و باتری های ِ تعویض شده بادستان خود ، امکان […]

بر اساس گزارش های MacRumors و iGen، دیگر امکان تعمیر آیفون هایی با باتری هایی که خودتان تعویض کرده اید، در مراکز خدماتی اپل و Genius Bars  وجود دارد. پیش از این، سیاست اپل به گونه ای بود که مشتریان در صورت استفاده از اجزاء و باتری های ِ تعویض شده بادستان خود ، امکان دریافت هیچگونه خدمات تعمیر را نداشتند، یعنی در صورت تعویض باتری با دستان خود خطر بزرگی را می پذیرفتید.

بر اساس گزارش ها، اکنون متخصصین قادر به ارائه خدمات و تعمیر گوشی هایی با باتری، میکروفون یا نمایشگر هایی که خودتان تعویض کرده اید، می باشند.

برای تعمیر باتری، متخصصین Genius Bars و AASP مجاز به  تعویض باتری های غیراصل با باتری های اصلی اپل، با قیمت استاندارد، خواهند بود. بر اساس گزارش MacRumors، در صورت خرابی زبانه باتری، متخصصین می توانند با هزینه تعویض باتری،نسبت به تعمیر آن اقدام کند. در صورت تعویض باتری با دستان خود، این اقدام بسیار سخاوتمندانه خواهد بود.

باتری های از آخرین اجزاء پذیرفته شده در سیاستگذاری تعمیری شرکت اپل می باشند. تغییر در این سیاست زمانی صورت گرفت که مشتریان پی بردند تعویض باتری می تواند عمر گوشی را افزایش بدهد. برخلاف مقاومت اپل و سایر شرکت های مهم فناوری در برابر قانونِ حق تعمیر که آن ها را ملزم به تعمیر دستگاه مشتریان بدون هیچ هزینه ای می کند، همچنان شاهد اصرار کاربران به تعمیر دستگاه ها با دستان خودشان هستیم.  شرکت هایی مانند iFixit بسته های تعویض باتری DIY را با قیمت 29 دلار عرضه می کنند و سیاست جدید اپل نیز اقدامی در جهت منفعت مصرف کننده می باشد. جهت مشاهده سایر اخبار از صفحه اخبار تکنولوژی دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال