مشکل ویندوز 7 مایکروسافت بر اساس گزارش گوگل

گوگل در پست وبلاگی روز گذشته خود افشا کرد که مایکروسافت نقصی حل نشده در ویندوز 7 خود دارد. این نقص یکی از همان نقص هاییست که در کنار مشکل موجود در گوگل کروم، امکان ارسال کدهای مخرب از سوی هکرها به کاربران را می دهد. نقص حل نشده ی ویندوز 7 این امکان را […]

گوگل در پست وبلاگی روز گذشته خود افشا کرد که مایکروسافت نقصی حل نشده در ویندوز 7 خود دارد. این نقص یکی از همان نقص هاییست که در کنار مشکل موجود در گوگل کروم، امکان ارسال کدهای مخرب از سوی هکرها به کاربران را می دهد.

نقص حل نشده ی ویندوز 7 این امکان را به هکرها می دهد تا بی هیچ مشکل و با شدت بیشتر کدهای مخرب را اجرا کنند. گوگل در پست روز گذشته خود به این موضوع اشاره کرد که نقص مذکور تنها در ویندوز 7 سیستم های 32 بیتی قابل مشاهده است و نسخه های قدیمی تر، پیش از ویندوز 7، نیز در معرض خطر قرار دارند.

مایکروسافت آگاهی خود از این موضوع را به گوگل اعلام کرده و اطلاع داده که در حال تلاش برای حل مشکل است. شرکت افزود که در حال بررسی جدی این مشکل امنیتی و امکان بروزرسانی ویندوز در سریعترین زمان ممکن است. قابل ذکر است که اگر هنوز از نسخه 32 بیتی ویندوز 7 استفاده می کنید، حالا زمان مناسبی برای ارتقاء آن به ویندوز 10 می باشد، زیرا نسخه های جدیدتر از قابلیت های امنیتی مطمئن تری بهره مند است.

گوگل هم نقص کروم خود را در نسخه عرضه شده در 1 مارس حل کرده است، بنابراین می توانید آن را بروزرسانی کرده و نسخه 72.0.3626.121 را داشته باشید.  معمولا بروزسانی های کروم به صورت خودکار انجام می شود، اما برای امنیت بیشتر می توانید این کار را به شکل دستی هم انجام بدهید. برای مشاهده سایر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال