طرح احتمالی دسته بازی ابداعی گوگل

 ابتدای سال جاری بر سر زبان ها افتاده بود که گوگل خدمات پخش بازی با پشتیبانی Chromcast  و ابداعی جدید که مربوط به دسته بازی است را عرضه خواهد کرد. این ماه، گوگل میزبان رویدادی اسرارامیز طی دوره برگزاری همایش توسعه دهندگان بازی می باشد که می تواند اشاره به خدمات پخش مذکور  که در […]

 ابتدای سال جاری بر سر زبان ها افتاده بود که گوگل خدمات پخش بازی با پشتیبانی Chromcast  و ابداعی جدید که مربوط به دسته بازی است را عرضه خواهد کرد.
این ماه، گوگل میزبان رویدادی اسرارامیز طی دوره برگزاری همایش توسعه دهندگان بازی می باشد که می تواند اشاره به خدمات پخش مذکور  که در گزارش ها از نام برده شده است داشته باشد. ابداعی که گفته می شودیک فناوری ساخت گوگل است که سال گذشته، ان را برای پروژه ازمایشی سیستم پخش خود ابداع کرده بود.این ابداع یک سیستم پیام رسان یا اطلاع دهنده در دسته بازی است که پخش بازی را به گیمر اعلام می کند و به او اطلاع از دعوت شدن به بازی یا درخواستی از طرف گیمر دیگر  می دهد. این ابداع همراه با مجموعه ای از تصاویر در رابطه با طرح دسته بازی، تنظیم ان، دگمه ها و سایر اطلاعات لازم می باشد. در تصویر می توانیم دگمه میکروفن را هم ببینیم که نوعی تنظیم کننده صداست. با این وجود ممکن است که‌ تصاویر مذکور نمایشگر محصول نهایی نباشند و محصول نهایی شکل و ویژگی هایی متفاوت با این تصاویر را داشته باشند. جهت مشاهده سایر اخبار می توانید به صفحه اخبار فناوری رجوع کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال