مهمانی اخرالزمانی امازون در SXSW 2019

روز شنبه در SXSW است و من در Garden of Earthly Delights حضور دارم: رویدادی در فضای باز که توسط Amazon Prime برای سریال Good Omens برگزار می شود. فضا به حدی گرم است که هنگام تماشای نبرد فرشتگان و شیاطین با یکدیگر کمرم از شدت حرارت ان می سوزد. Good omens یک سریال شش […]

روز شنبه در SXSW است و من در Garden of Earthly Delights حضور دارم: رویدادی در فضای باز که توسط Amazon Prime برای سریال Good Omens برگزار می شود.
فضا به حدی گرم است که هنگام تماشای نبرد فرشتگان و شیاطین با یکدیگر کمرم از شدت حرارت ان می سوزد. Good omens یک سریال شش قسمتی است که دوستی فرشته ای به نام ازیرافیل (با ایفای نقش مایکل شین) و شیطانی به نام کراولی(با ایفای نقش دیوید تنانت) که شیفته جهان هستند را به تصویر می کشد، ان ها پایان جهان را نمی خواهند. این سریال بر اساس رمانی تخیلی به قلم نیل گیمن و تری پراچت تولید شده است.
امازون پرایم یکی از اولین شرکت هاییست که تجربیاتی با موضوع خاص را به SXSW اورد.
در SXSW، نیروهای خیر و شر در محوطه حضور دارند. در یک سمت، Knotty bar( محلی برای اصلاح مو) و Hellhound Puppy Pound دیده می شوند، قسمتی پر از سگ های کوچک دوست داشتنی. سگ سیاه کوچکی به اب میزند، با خود فکر می کنم دزدیدن سگ از جهنم چه تجربه جالبی خواهد بود. ایا موجودات جهنمی اینقدر شیرین هستند؟


سمت دیگر می توانید خدمات مانیکور و ماساژ دستی را تجربه کرده و یک فروشگاه کتاب را هم ببینید.
اگر بهشت کتاب عرضه می کند، جهنم هم سگ های زیبایی دارد. میانه محوطه یک درخت بسیار بزرگ وجود دارد. درختی بیست و پنج پایی که یک بار مقابل ان قرار دارد و اگر سیبی از شاخه های ان بچینید، به راز اخرالزمان دست خواهید یافت. سریال Good Omens از ۳۱ می در امازون پرایم پخش خواهد شد. برای مشاهده سایر خبرها از صفحه اخبار تکنولوژی دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال