انحصارطلب خوانده شدن اپل از سوی Spotify

به گزارش Variety، درگیری کلامی میان Spotify و اپل امروز هم ادامه یافت که طی آن Spotify، اپل را انحصارطلب خواند. روز چهارشنبه، Spotify شکایتی مبنی بر اقدامات غیرمنصفانه اپل در اپ استور را برای اتحادیه اروپا ارسال کرد.  Spotify اعتراض خود نسبت به 30 درصد هزینه اشتراکی که توسعه دهندگان می بایست به اپل […]

به گزارش Variety، درگیری کلامی میان Spotify و اپل امروز هم ادامه یافت که طی آن Spotify، اپل را انحصارطلب خواند. روز چهارشنبه، Spotify شکایتی مبنی بر اقدامات غیرمنصفانه اپل در اپ استور را برای اتحادیه اروپا ارسال کرد.  Spotify اعتراض خود نسبت به 30 درصد هزینه اشتراکی که توسعه دهندگان می بایست به اپل بپردازند را اعلام داشت و افزود  فرایند بگونه ایست که می بایست سودی ناعادلانه را به Apple Music بدهد. بر اساس این شکایت، به دلیل محدودیت های فنی اپل،  Spotify نمی تواند بهای Apple Music را بپذیرد.  همچنین وبسایتی به نام  Time to Play Fair جهت اعلام اعتراضات از اپل نیز توسط این شرکت راه اندازی گردید.

روز گذشته، اپل در پاسخ به ادعاهای Spotify اظهار داشت که « Spotify تمام سود را برای خود می خواهد.»، یعنی پس از یکسال، هزینه 30% به 15% کاهش پیدا کند.

Spotify در آخرین بیانیه خود اعلام داشت که «هر انحصارطلبی اشاره به بی اشتباه و منصف بودن خود خواهد کرد، اما در حقیقت سیاست های اپل در جهت منافع مصرف کنندگان نیست. آشکار است که اپل باور دارد کاربران  Spotify در iOS، مشتریان اپل هستند، نه مشتریان Spotify، امری که در روح  شرکت اپل رخنه کرده است.»

روز چهارشنبه، کمیسیون اروپا در جواب به مجله وال استریت، دریافت شکایت از سوی Spotify  و برنامه ریزی به منظور کار بر روی آن را تایید کرد. جهت مشاهده سایر اخبار به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال