اپل نیوز پلاس از راه رسید – ثبت نام کنید

 اپل اشتراک اپل نیوز پلاس را فعال کرد و حالا روی آیفون، آیپد و رایانه های macOS قابل دسترسی است. این خدمات شامل «بیش از 300» مجله، به همراه امکان دسترسی به محتوا از اِل اِی تایمز و مجله وال استریت در کنار سایر منابع می شود. روند ثبت نام بسیار ساده است و هزینه […]

 اپل اشتراک اپل نیوز پلاس را فعال کرد و حالا روی آیفون، آیپد و رایانه های macOS قابل دسترسی است. این خدمات شامل «بیش از 300» مجله، به همراه امکان دسترسی به محتوا از اِل اِی تایمز و مجله وال استریت در کنار سایر منابع می شود.

روند ثبت نام بسیار ساده است و هزینه اشتراک ماهیانه نیز 9.99 دلار (12.99 دلار در کانادا) می باشد. اگر کاربر اپل نیوز هستید، از بروز بودن برنامه و قابلیت دستگاهتان برای اجرای جدیدترین نسخه از نرم افزار اطمینان پیدا کنید. برای ثبت نام با آیفون و آیپد می بایست iOS 12.2 را دانلود کنید.

اگر می خواهید اخبار را روی دسکتاپ یا لپ تاپ macOS بخوانید، باید نسخه جدید macOS 10.14.4 را پیش از انجام ثبت نام دانلود کنید.

اگر بتازگی دستگاه خود را بروزرسانی کردید، گزینه «News+» را خواهید دید، اگرچه موقعیت مکانی آن بسته به دستگاهی که استفاده می کنید متفاوت خواهد بود. در آیفون، در قسمت پایین و در آیپد در  قسمت بالای سمت چپ منوی کناری قرار دارد که تصویر آن را در ذیل می بینید:

اگر می خواهید جستجو و بررسی کوتاهی در اپل نیوز پلاس داشته باشید، اشتراک رایگانی برای ماه اول  در اختیارتان قرار داده می شود. خبر خوب دیگر این است که اپل به مشترکین خود امکان تقسیم اشتراک با  Family Sharing group (گروه مشترک خانوادگی- حداکثر 6 نفر) را می دهد.

نکته عجیب در رابطه با اشتراک رایگان این است که پس از لغو آن، بیدرنگ دسترسی شما به برنامه هم قطع خواهد شد. برخلاف نمونه های آزمایشی رایگان دیگر که پس از تمام شدن دوره باز هم امکان استفاده از آن ها وجود دارد، اپل نیوز پلاس چنین نیست. برای مشاهده سایر اخبار به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال