لغو دو مجموعه اصلی توسط یوتیوب و تکذیب دور شدن از محتوای اصلی

بر اساس اظهارات سخنگوی شرکت به The Verge، یوتیوب دو مورد از بزرگترین سریال های خود با نام های Origin و Overthinking with Kat and June را لغو کرده است. این اظهار در پاسخ به گزارش بلومبرگ مبنی بر کنار کشیدن شرکتِ تحت مالکیت گوگل(یوتیوب) از رقابت با نتفلیکس و آمازون پرایم ویدئو اعلام شد. […]

بر اساس اظهارات سخنگوی شرکت به The Verge، یوتیوب دو مورد از بزرگترین سریال های خود با نام های Origin و Overthinking with Kat and June را لغو کرده است. این اظهار در پاسخ به گزارش بلومبرگ مبنی بر کنار کشیدن شرکتِ تحت مالکیت گوگل(یوتیوب) از رقابت با نتفلیکس و آمازون پرایم ویدئو اعلام شد. سخنگوی یوتیوب این گزارش را تکذیب کرد و افزود که شرکت چندین مجموعه در دست ساخت دارد.

این خبر همزمان با راه اندازی خدمات جدید پخش تلویزیونی اپل اعلام شد. اپل قصد دارد که در سال اخیر، بیش از 2 میلیارد دلار بر روی محتوای اورجینال خود سرمایه گذاری کند و در این مسیر از ستارگانی چون اپرا وینفری و کریس اوانس کمک بگیرد.تصور می شود که این خدمات اتکای زیادی به برنامه هایی از شبکه های HBO، Showtime و Starz   داشته باشند.

زمانی گوگل طرح های مختلفی برای خدمات پخش خود داشت و امید بر این بود که محتوای اصلی خود را در اختیار مشترکینی که هزینه اشتراک را می پردازند قرار دهد.اما انتهای سال گذشته، گزارش هایی مبنی بر تغییر این فکر و تمرکز شرکت بر حمایت مالی در ساخت برنامه های آینده خود از راه رسید.

بر اساس گزارش بلومبرگ، YouTube Premium ( که در اصل YouTube Red نام دارد) همچنان وجود خواهد داشت اما بجای تمرکز بر محتوای اصلی، به موسیقی خواهد پرداخت.  در پاسخ به این گزارش، سخنگویی از یوتیوب تایید کرد که دو مجموعه نامبرده شده از سوی بلومبرگ لغو شده اند، اما شرکت برنامه هایی برای تولید مجموعه های نمایشی و کمدی را دارد و اخیرا چندین پروژه را آغاز کرده است. سخنگوی شرکت در انتها به این نکته اشاره داشت که شرکت طرح هایی به منظور توسعه مدلی جدید با حمایت تبلیغاتی را در انتهای سال  دارد. جهت مشاهده سایر خبرها به صفحه اخبار فناوری و تکنولوژی سری بزنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال