افزودن چراغ ترمز برای هشدار به خلبان خودکار توسط تسلا

بر اساس گزارش های تسلا،  این شرکت قابلیت جدیدی به نام هشدار چراغ ترمز Autosteer را به خلبان خودکار افزوده است که در آخرین نسخه بروزرسانی نرم افزارهای خودرو قرار داده شده است. این قابلیت، در صورت رد کردن  و وجود چراغ قرمز، به راننده هشدار می دهد. بر اساس اظهار شرکت، هدف از طراحی […]

بر اساس گزارش های تسلا،  این شرکت قابلیت جدیدی به نام هشدار چراغ ترمز Autosteer را به خلبان خودکار افزوده است که در آخرین نسخه بروزرسانی نرم افزارهای خودرو قرار داده شده است. این قابلیت، در صورت رد کردن  و وجود چراغ قرمز، به راننده هشدار می دهد.

بر اساس اظهار شرکت، هدف از طراحی این قابلیت امنیتی، افزایش امنیت در رانندگی است و می توان آن را از نسخه بروز شده ی نرم افزار ، 2019.8.3، دانلود کرد. این قابلیت برای ترمز اتومبیل کار نمی کند اما سیگنال هایی صوتی و تصویری را در اختیار راننده قرار می دهد تا خودرو را با سرعتی مناسب براند.

این قابلیت با اطلاعات گرداوری شده توسط تسلا در رابطه با موقعیت مکانی چراغ های قرمز و همچنین  دوربین های ماشین با توان تشخیص چراغ های قرمز کار می کند. قابلیت دیگری با قدرت تشخیص چراغ های راهنما و علامت های توقف، در ادامه سال عرضه خواهد شد. این امکان برای خودروهایی در ایالات متحده که دارای بسته های خلبان خودکار و هدایت خودکارِ تولید شده پس از سال 2016 می باشند قابل دسترسی است. قابل ذکر است که سیستم مذکور قابلیت تشخیص تمام چراغ های قرمز ایالات متحده را دارا نیست اما تسلا امیدواری خود نسبت به پیشرفت برنامه در طول زمان را بیان کرده است. برای مشاهده خبرهای دیگر به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال