امکان ایجاد رویداد عمومی برای کاربران در Google Maps

نسخه جدید Google Maps امکان ایجاد رویدادهای عمومی را به شما می دهد. این قابلیت که اولین بار توسط Android Police مطرح شد، از طریق بخش Contribute در این اپلیکیشن عمل می کند، قسمتی که پیشتر به نمره دهی کسب و کارها و اطلاعات مربوط می شد. اکنون می توانید نام، موقعیت مکانی، تاریخ و […]

نسخه جدید Google Maps امکان ایجاد رویدادهای عمومی را به شما می دهد. این قابلیت که اولین بار توسط Android Police مطرح شد، از طریق بخش Contribute در این اپلیکیشن عمل می کند، قسمتی که پیشتر به نمره دهی کسب و کارها و اطلاعات مربوط می شد. اکنون می توانید نام، موقعیت مکانی، تاریخ و زمان رویدا را ثبت کرده و سایر برچسب ها و تصاویر لازم  برای شرح و نمایش آنچه که اتفاق خواهد افتاد را به آن بیفزایید. اپل رسما این قابلیت را معرفی نکرده است اما این بخشی از تغییر اپلیکیشن از یک برنامه یِ دادن ِ نشانی می باشد. نسخه جدید، فهرستی از رویدادها را پیش رویتان می گذارد تا بتوانید ویژه ترین ها را از میانشان پیدا کنید.

این قابلیت شباهت بسیاری به پایگاه سازماندهی رویدادها در فیسبوک دارد.  اندروید پلیس به این نکته اشاره کرد که قابلیت ذکر شده کمی کند است و یک ساعتی طول می کشد تا رویدادها روی نقشه بیایند، اما  امیدواریم که با استقبال زیادی روبرو شود. برای تماشای خبرهای دیگر به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال