نمایشگاه MWC 2019 و هفت اتفاق جذاب

نمایشگاه MWC 2019 هم مثل هر رویداد دیگری تمام شد. در طول برگزاری این مراسم، از محصولات زیادی رونمایی شد. رونمایی از گوشی های تاشو، هواوی میت ایکس،  نسخه تاشوی TCL با قابلیت تبدیل به ساعت مچی هوشمند، طرح های گوشی تاشوی موتورولا و غیره را دیدیم. علاوه بر این، HoloLens 2 و نوکیا9  با […]

نمایشگاه MWC 2019 هم مثل هر رویداد دیگری تمام شد. در طول برگزاری این مراسم، از محصولات زیادی رونمایی شد. رونمایی از گوشی های تاشو، هواوی میت ایکس،  نسخه تاشوی TCL با قابلیت تبدیل به ساعت مچی هوشمند، طرح های گوشی تاشوی موتورولا و غیره را دیدیم. علاوه بر این، HoloLens 2 و نوکیا9  با پنج دوربین هم در این نمایشگاه حضور داشتند. در ادامه نگاهی به اتفاقات و رویدادهای جالب خواهیم داشت.

تلاش میت ایکس برای پیشی گرفتن از گلکسی فولد

سامسونگ گوشی تاشو را در بازار عرضه کرده است. با فرارسیدن زمان برگزاری MWC، هواوی هم از اولین مدل گوشی تاشوی خود تحت عنوان هواوی میت ایکس رونمایی کرد. در حالیکه گلکسی فولد شبیه به دو گوشی چسبیده به یکدیگر است، هواوی رویکردی بهتر را برای میت ایکس بکار بست و نتیجه آن شکل نسبتا بهتر برای گوشی بود.

HoloLens 2 به سه دلیل بهتر از HoloLens است

ابتدای هفته اخیر  شاهد اعلام رسمی  HoloLens 2 بودیم، در این نسخه تلاش شده است تا سه پیشرفت مهم در این هدست اعمال شود: ردیابی چشمی بهتر، دامنه دید وسیعتر و ردیابی دستی بهتر. اگرچه بر اساس گفته ابداعگر این نواوری هنوز امکان استفاده از آن برای هر موقعیتی وجود ندارد اما این فناوری از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است.

موتورولا هم گوشی تاشو دارد

ظاهرا گوشی تاشو طرح پرطرفداری است و همه شرکت ها قصد تولید آن را دارند. موتورولا هم از این داستان مستثنی نیست.  اگرچه تا کنون رسما اعلام نشده است اما  مشخص است که موتورولا گوشی مدل Razr با قابلیت تاشدن را عرضه خواهد کرد. بر اساس شایعات، قیمت این مدا 1500 دلار است و در تابستان وارد بازار خواهد شد.

نوکیا 9 با پنج دوربین

بله، وجود چند دوربین روی یک گوشی عجیب و غیرممکن به نظر می رسد. اما این باور مانع از بکارگیری پنج دوربین روی مدل Nokia 9 Pureview تولید شرکت نوکیا نشده است. فکر نمی کنم دیگر تولید گوشی 10 دوربینی هم باعث تعجبم بشود. همچنین شرکت گوشی نوکیا 210 با بازی مار را هم معرفی کرد.

LG G8 با قابلیت تشخیص رگ

تازه ترین پرچمدار ال جی، G8 می تواند رگ های دستان شما را اسکن کند. این کار با کمک حسگرهایی انجام می شود که با دوربین جلوی گوشی کار می کنند. این مدل نه تنها از قابلیت هایی مانند تصویر سه بعدی صورت برای باز کردن قفل بهره مند است، بلکه امکان باز کردن قفل با لمس و کنترل های جسچر بدون لمس را هم دارد. اگرچه کار با برخی قابلیت های این مدل آسان نیست اما این تغییرات مهم می توانند باعث جلب توجه علاقمندان بشوند.

سه بعدی کردن تمام گوشی ها با محافظ صفحه 30 دلاری لوسید

اگر می خواهید گوشی خود را سه بعدی کنید می توانید با 1300 دلار  Red Hydrogen One را بخرید یا یک محافظ صفحه 30تا 40 دلاری را خریداری و به صفحه نمایش گوشی خود وصل کنید. این ابداع با فناوری «Holoscreen»،نوعی محافظ صفحه، و اپلیکیشن لوسید کار می کند. ما آن را  تهیه کردیم و کارکرد خوب آن را دیدیم.

رونمایی از گلکسی 10 در 8 مارس

بله 8 مارس نه تنها روز کاپیتان مارول، بلکه روز گلکسی اس 10 هم هست! اگرچه این موضوع در MWC اعلام نشد اما یکی از مهمترین اخبار امسال در زمینه رونمایی از گوشی  هاست.  برای اطلاعات بیشتر می توانید مروری بر گلکسی اس 10 پلاس را مطالعه کنید. جهت تماشای سایر اخبار به صفحه اخبار فناوری و تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال