پخش ویژه فصل آخر سریال تاج و تخت در Roku

مژده به طرفداران سریال بازی تاج و تخت! حالا می توانید فصل نهایی سریال های HBO را از Roku دنبال کنید. بر اساس اعلام امروز شرکت، آن ها  HBO را از طریق کانال Roku به مشترکین ویژه خود اضافه کرده اند. Roku  از ماه ژانویه فروش اشتراک ویژه را آغاز کرده است که به کاربران […]

مژده به طرفداران سریال بازی تاج و تخت! حالا می توانید فصل نهایی سریال های HBO را از Roku دنبال کنید. بر اساس اعلام امروز شرکت، آن ها  HBO را از طریق کانال Roku به مشترکین ویژه خود اضافه کرده اند.

Roku  از ماه ژانویه فروش اشتراک ویژه را آغاز کرده است که به کاربران امکان خرید اشتراک Showtime، Starz، Epix و شبکه های دیگر را می دهد. کاربران می توانند  از طریق کانال Roku هزینه اشتراک را پرداخت کنند. این کار شبیه به مدل عملکردی آمازون برای اعضاء آمازون پرایم و حرکت اپل برای فروش اپل تی وی پلاس است.

اشتراک HBO شبیه به هر خدمات دیگری است: کاربران می توانند ثبت نام برای دوره آزمایشی هفت روزه را انجام بدهند. پس از آن، می بایست ماهیانه مبلغ  14.99 دلار را به عنوان حق اشتراک بپردازند. مشخص است که Roku  قصد سرمایه گذاری روی فصل آخر سریال بازی تاج و تخت را دارد. پخش شش قسمت این فصل از 14 آوریل شروع می شود. برای تماشای سایر اخبار به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال