گام بلند هواوی برای پیشی گرفتن از سامسونگ و اپل

هواوی اهداف جدیدی را برای بهترین شدن در جهان در نظر گرفته است. روز چهارشنبه، ریچارد یو، مدیرعامل هواوی، در مصاحبه ای مطبوعاتی به این موضوع اشاره کرد که، «هواوی پا به مرحله جدیدی گذاشته. احتمالا امسال هواوی و هونور عنوان بزرگترین تولیدکننده های گوشی هوشمند در جهان را به خود اختصاص بدهند.» بر اساس […]

هواوی اهداف جدیدی را برای بهترین شدن در جهان در نظر گرفته است.

روز چهارشنبه، ریچارد یو، مدیرعامل هواوی، در مصاحبه ای مطبوعاتی به این موضوع اشاره کرد که، «هواوی پا به مرحله جدیدی گذاشته. احتمالا امسال هواوی و هونور عنوان بزرگترین تولیدکننده های گوشی هوشمند در جهان را به خود اختصاص بدهند.»

بر اساس گزارش های IDC data ،  هواوی برای رسیدن به  هدف و جایگاه برترین تولیدکننده گوشی هوشمند جهان، استراتژی هایی را برای پیشی گرفتن از سامسونگ و اپل که اولین و دومین تولیدکننده های بزرگ جهان به حساب می آیند، اتخاذ کرده است.

هواوی قبلا جایگاه دوم را از اپل گرفت.  با اینکه  محصولات هواوی در آمریکا به فروش نمی رسند، در ربع دوم سال 2018، این غول چینی توانست جایگاه دومین تولیدکننده بزرگ جهان را به دست آورد، اما هنوز موفق به پشت سر گذاشتن سامسونگ نشده است. در ماه دسامبر، هواوی رکورد صادرات بیش از 200 میلیون گوشی در سال 2018 را ثبت کرد که دلیل اصلی این موفقیت  عرضه محصولاتی از قبیل مجموعه های  P20، هونور 10 و میت 20 می باشد.

این غول چینیِ تولید کننده گوشی های هوشمند متهم به ایجاد مشکلات امنیتی برای ایالات متحده و کشورهای دیگر شده است و با این مشکل هم دست و پنجه نرم می کند. در ماه مارس، هواوی دولت ایالات متحده را به دلیل تحریم استفاده از تجهیزات تلکام تحت پیگرد قانونی قرار داد تا از این راه موفق به برداشتن این تحریم و اعلام غیرقانونی بودن این تحریم بشود.

علاوه بر این، بر اساس گزارش های منتشر شده، هواوی گوشی هوشمند هونور را ارتقاء داده است. با استراتژی جدید دو برندی، هواوی و هونور، شرکت امیدوار است که هونور جایگاه دوم بزرگترین تولید کننده گوشی در کشور چین و چهارمین تولیدکننده بزرگ در جهان را به دست بیاورد. جهت مشاهده سایر اخبار به صفحه اخبار فناوری و تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال