نسخه هولولنز ارتش ایالات متحده

در ماه نوامبر، مطلع شدیم که مایکروسافت قراردادی 479 میلیون دلاری مبنی بر تولید هدست واقعیت افزوده هولولنز را با ارتش ایالات متحده منعقد کرد- حرکتی که در ماه فوریه با اعتراض کارکنان شرکت مایکروسافت و واکنش مدیرعامل شرکت، ساتیا ناتلا به این اعتراضات روبرو شد. حالا، برای اولین بار نتیجه این سرمایه گذاری میلیون […]

در ماه نوامبر، مطلع شدیم که مایکروسافت قراردادی 479 میلیون دلاری مبنی بر تولید هدست واقعیت افزوده هولولنز را با ارتش ایالات متحده منعقد کرد- حرکتی که در ماه فوریه با اعتراض کارکنان شرکت مایکروسافت و واکنش مدیرعامل شرکت، ساتیا ناتلا به این اعتراضات روبرو شد.

حالا، برای اولین بار نتیجه این سرمایه گذاری میلیون دلاری را می بینیم.

CNBC  به بررسی سیستم IVAS پرداخت که نسخه اصلاح شده هولولنز2 و جدید برای سربازان است. این سیستم شبیه به هدست های تجاری است-با همان دوربین حرارتی FLIR که بالای سر کاربر  قرار می گیرد.

بر اساس گزارش های CNBC،  اولین نسخه از جنگ افزارهای آینده، شباهت بسیاری به بازی های ویدئویی دارد. نمایشگر هدست قابلیت ارائه میدان دید خوب و نمایش موقعیت شما را دارد، علاوه بر این، عدسی مجازی آن که تصاویری شبیه به بازی ها را ارائه می دهد، قابلیت نمایش جهت هدفگیری را هم دارد-  این دوربین حرارتی از قابلیت دید در شب برخوردار است و امکان مشاهده دشمن میان بوته ها و دود را حاصل می آورد.

بر اساس مصاحبه های  CNBC با افسران ارتش و سربازان، این هدست از قابلیت های زیادی در جنگ برخوردار است  که احتمالا این امر باعث نگرانی کارمندان مخالف با این قرارداد می شود.

ابتدا ارتش ایالات متحده درخواست چند هزار هدست را مطرح کرد، اگرچه مدتی بعد روئیتر در گزارشی درخواست خرید بیش از 100000 هدست توسط ارتش آمریکا را فاش کرد. برای مشاهده خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال