دعوت ناسا برای گرفتن «عکس کره زمین» به مناسبت روز این سیاره

سیاره بزرگ ما همیشه آماده نمایش خود است. در روز 22 آوریل  که با عنوان روز زمین هم شناخته می شود ناسا شما را به تماشای هنرتان دعوت می کند. ناسا شما را دعوت به رویدادی در رسانه اجتماعی، با عنوان  #PictureEarth  می کند. عکسی از عوامل و وقایع طبیعی مورد علاقه خود مثل برخورد […]

سیاره بزرگ ما همیشه آماده نمایش خود است. در روز 22 آوریل  که با عنوان روز زمین هم شناخته می شود ناسا شما را به تماشای هنرتان دعوت می کند.

ناسا شما را دعوت به رویدادی در رسانه اجتماعی، با عنوان  #PictureEarth  می کند. عکسی از عوامل و وقایع طبیعی مورد علاقه خود مثل برخورد امواج، درخت های باستانی، شکوفه دادن گل ها یا غروب خورشید را در رسانه اجتماعی پست کنید. برای این کار از هشتگ #PictureEarth استفاده و روز 22 آوریل عکس خود را آپلود کنید. نام محل عکسی که گرفته اید را در متن پست شبکه اجتماعی خود ذکر کنید.

در روز زمین، بعضی از جذابترین عکس های زمین که ناسا از فضا گرفته است را برایتان به اشتراک می گذاریم. اینستاگرام، توئیتر و صفحه رویداد در فیسبوک رو بررسی می کنیم تا تصاویر را پیدا و از برگزیده ها در فیلمی که بعدا تهیه میشود استفاده کنیم.

روزانه، عکس های ماهواره و دستگاه های هوایی ناسا  از زمین، اطلاعات ما در رابطه با زمین و بهبود کیفیت زندگی را بیشتر و بیشتر می کنند. این عکس ها که با دانشمندان و جهانیان به اشتراک گذاشته می شوند، با نور مرئی ، مثل دوربین عکاسی یا  طول موج های رادیویی، مایکرویو و اینفرارد که برای بشر قابل تشخیص نمی باشند،گرفته شده اند.

دانشمندان از داده های تمام دستگاه ها و ابزار ما و سفینه های دیگر کشورها برای ارائه تصویری کاملتر از زمین استفاده می برند. روز 26 آوریل، سفینه دیگر ما به نام  Orbiting Carbon Observatory 3 روانه ایستگاه فضایی بین المللی خواهد شد. اطلاعات جدیدی که با این سفینه بدست می آیند، در ارائه راه حل هایی برای مشکلات مهم جهان از قبیل کمبود آب شیرین، امنیت غذایی و سلامت بشر یاری رسان خواهند بود. برای تماشای سایر اخبار به صفحه اخبار فناوری و تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال