درخواست سامسونگ از iFixit

تاخیر در عرضه گلکسی فولد چه پیامدهایی برای سامسونگ داشت؟ وضعیت عادی نیست و هر روز شاهد اتفاق های عجیب تری هم هستیم. تازه ترین اتفاق، تصمیم iFixit در پذیرفتن درخواست سامسونگ مبنی بر مونتاژ دوباره گلکسی فولد بود، اگرچه سامسونگ این درخواست را به شکل مستقیم مطرح نکرد.  این اتفاق پس از  اعلام تاریخ […]

تاخیر در عرضه گلکسی فولد چه پیامدهایی برای سامسونگ داشت؟ وضعیت عادی نیست و هر روز شاهد اتفاق های عجیب تری هم هستیم. تازه ترین اتفاق، تصمیم iFixit در پذیرفتن درخواست سامسونگ مبنی بر مونتاژ دوباره گلکسی فولد بود، اگرچه سامسونگ این درخواست را به شکل مستقیم مطرح نکرد.  این اتفاق پس از  اعلام تاریخ عرضه گلکسی فولد از سوی AT&T ،علیرغم اعلان رسمی سامسونگ، روی داد. دلیل چنین اقدامی از سوی سامسونگ چیست؟ دلایل احتمالی زیادی وجود دارد که می توانیم به آن ها اشاره داشته باشیم.

از مهمترین دلایل می توان به کار مجدد شرکت روی گلکسی اشاره کرد. این کار شامل تغییر طرح این محصول خواهد بود. شاید اشتباهات آشکار در طراحی فولد  و برطرف کردن اشتباهات دلیل این کار باشد. ارائه هر دلیلی از سوی سامسونگ برای انجام چنین کاری نمی تواند توجیه خوبی باشد. سامسونگ تا کنون درخواستی مبنی بر حذف موضوع مروری بر فولد یا هر محتوای دیگر ِ مرتبط با آن را به Verge مطرح نکرده است. در صورت مشاهده چنین امری شما را بی خبر نخواهیم گذاشت. برای تماشای خبرهای دیگر به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال