مسدود نشدن مرورگر Edge مایکروسافت توسط گوگل

مایکروسافت، مرورگر Edge را به موتور Chromium انتقال می دهد، یعنی این مرورگر را به شکل پیشفرض روی ویندوز 10 قرار می دهد. این اقدام به معنی عملکرد مطلوب خدمات گوگل بر روی نسخه جدید مرورگر Edge خواهد بود، اما ابتدای هفته اخیر، شاهد توقف ناگهانی  Google Meet، خدمات پیام رسان سازمانی گوگل بودیم. از […]

مایکروسافت، مرورگر Edge را به موتور Chromium انتقال می دهد، یعنی این مرورگر را به شکل پیشفرض روی ویندوز 10 قرار می دهد. این اقدام به معنی عملکرد مطلوب خدمات گوگل بر روی نسخه جدید مرورگر Edge خواهد بود، اما ابتدای هفته اخیر، شاهد توقف ناگهانی  Google Meet، خدمات پیام رسان سازمانی گوگل بودیم. از کاربران Google Meet خواسته شد تا کروم یا فایرفاکس را دانلود کنند و این امر ابهام ها و هراس هایی مبنی بر عدم سازگاری خدمات گوگل با مرورگر  Edge را شکل داد. اما حقیقت چیز دیگریست.

بنا  بر اظهارات سخنگوی گوگل به Verge، «ما شاهد افزایش استفاده از Chromium و WebRTC به عنوان ابزاری سودمند در صنعت ارتباطات هستیم. با عرضه Edge، امیدواریم که بتوانیم Hangouts Meet را هم ارائه بدهیم.» با این اوصاف پی می بریم که گوگل، Google Meet را مسدود نکرده است و به زودی آن را روی نسخه جدید مرورگر Edge پشتیبانی خواهد کرد. برای مطالعه خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری و تکنولوژی دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال