توسعه فناوری میکرو ال ای دی آیفون توسط Foxconn

بر اساس گزارشی از اکونومیک دیلی نیوز، غول مونتاژ آیفون، Foxconn، سرمایه گذاری تازه ای روی تولید صفحه نمایش میکرو ال ای دی برای آیفون های آینده را شروع کرده است. میکرو ال ای دی، صفحه نمایش بهتری در مقایسه با اولد می باشد. اولد صفحه نمایشی است که اپل اخیرا در اپل واچ، آیفون […]

بر اساس گزارشی از اکونومیک دیلی نیوز، غول مونتاژ آیفون، Foxconn، سرمایه گذاری تازه ای روی تولید صفحه نمایش میکرو ال ای دی برای آیفون های آینده را شروع کرده است. میکرو ال ای دی، صفحه نمایش بهتری در مقایسه با اولد می باشد. اولد صفحه نمایشی است که اپل اخیرا در اپل واچ، آیفون ایکس و آیفون ایکس اس از آن بهره برده است. صفحه های نمایش میکرو ال دی نیازی به نور از پشت ندارند چرا که خود پیکسل ها قابلیت انتشار نور از خود را دارند، یعنی می توانید رنگ هایی شفاف و کنتراستی با کیفیت بسیار بالا را داشته باشید.

نکته جالب توجه در رابطه با میکرو ال ای دی ها، عدم اتکای صرف آن ها به مواد ارگانیک است، یعنی شاهد کاهش کیفیت آن نخواهیم بود، مشکلی که با صفحه های نمایش اولد تجربه می شود و شاهد سوختن اجزای داخلی و کاهش تدریجی روشنی آن به مرور زمان هستیم. دلیل استفاده از اولد در فناوری های امروز، هزینه و سود است. شرکت ها قادر به استفاده انبوه از پنل های میکرو ال ای نمی باشند. بر اساس خبرها پیش بینی می شود که اپل هم این فناوری را در پرچمدار خود بکار ببرد. امسال اپل قصد رونمایی از صفحه نمایش 31.6 اینچی خود در کنار مک پروی جدید را دارد، صفحه نمایشی که از مینی ال ای دی، نسخه ای کمتر بلندپروازانه در مقایسه با میکرو ال ای، بهره می برد. جهت مشاهده سایر اخبار از صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال